Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

گوشی هوشمند تکنو پووا 6 پرو با دوربین 108 مگاپیکسلی معرفی شد

گوشی هوشمند تکنو پووا 6 پرو با دوربین 108 مگاپیکسلی معرفی شد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

روز گذشته کمپانی تکنو از جدیدترین گوشی سری شِبه‌گیمینگ POVA رونمایی کرد. تکنو پووا 6 پرو (تکنو POVA 6 پرو) با ظاهری متمایز و مجموعه‌ای از قابلیت‌های چشمگیر در ابتدا به بازارهای کشورهای “فیلیپین، عربستان سعودی و هند” عرضه می‌شود و در ادامه به سایر مناطق جغرافیایی نیز پای خود را باز خواهد کرد! اما این دستگاه چه مشخصاتی دارد؟ با اِروتِک همراه باشید.

مشخصات کلیدی تکنو پوا 6 پرو

گوشی شبه‌گیمینگ تکنو پووا 6 پرو از یک صفحه نمایش آمولد 6.78 اینچی با “رزولوشن +FHD و نرخ تازه‌سازی 120 هرتزی” بهره می‌برد. این دستگاه به تراشه دایمنسیتی 6080 (توسعه‌یافته بر مبنای تکنولوژی 6 نانومتری) کمپانی مدیاتک با “1 واحد هشت هسته‌ای با دو هسته Cortex-A76 با فرکانس 2.4 گیگاهرتزی” و “6 واحد محاسباتی با هسته‌های Cortex-A55s با فرکانس 2.0 گیگاهرتزی” و واحد پردازش گرافیکی مجزا “Mali-G57 MC2” مجهز بوده و از رم دارای ظرفیت “8 یا 12 گیگابایتی” و فضای ذخیره‌سازی “256 گیگابایتی” پشتیبانی می‌کند.

با حرکت به سمت قاب پشتی، با طراحی ظاهری جذاب و متمایز این دستگاه مواجه می‌شویم. تکنو پووا 6 پرو از یک طراحی منحصر به فرد نیمه-شفاف (که کمپانی تکنو از آن را “داینامیک تک دیزاین/ Dynamic-Tech Design” می‌نامد) بهره می‌برد. در این طراحی، یک “بافت لیتوگرافی” و مجموعه‌ای 210 عددی از ال‌ای‌دی‌ها (LED) (که تکنو از آن با عبارت Dynamic-Light Effect یاد می‌کند) در لایه زیرین قاب نیمه-شفاف تعبیه شده‌اند.

گوشی هوشمند تکنو پووا 6 پرو با دوربین 108 مگاپیکسلی معرفی شد
قاب پشتی تکنو پووا 6 پرو

مجموعه Dynamic-Light Effect بخش‌هایی از قاب پشتی از جمله جزیره دوربین مستطیلی (که Dynamic-Eye یکی از سه لنز ماژول دوربین را احاطه کرده است) و یک نوار ال‌ای‌دی پروانه‌ای شکل را در بر می‌گیرد. این سیستم نورپردازی با پشتیبانی از “9 حالت روشنایی” و “101 افکت” به کاربر اجازه می‌دهد تا بنا به سلیقه خود و با تعریف “حالت افکت (مانند روشنایی در هنگام دریافت نوتیفیکشن یا زنگ خوردن گوشی)” ظاهری متمایز را برای دستگاه خود برگزیند.

همچنین مطالعه کنید
امتیازات گوشی iQOO 12 پرو در بنچمارک آنتوتو منتشر شد

جزیره دوربین تکنو POVA 6 پرو “یک واحد 108 مگاپیکسلی با قابلیت زوم 3 برابری (زوم دیجیتال حداکثر 10 برابری)، یک سنسور عمق 2 مگاپیکسلی و یک دوربین مبتنی بر هوش مصنوعی” را در بر می‌گیرد. علاوه بر این، صفحه نمایش این دستگاه یک “دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی مجهز به فلاش LED دو رنگ” را در خود جای داده است.

تکنو پووا 6 پرو به یک باتری بزرگ 6000 میلی‌آمپر ساعتی (1000 میلی‌آمپر ساعت بیشتر از مدل پیشین) مجهز می‌باشد و از “شارژ سیمی با سرعت 70 واتی” و “شارژ معکوس با سرعت 10 واتی” پشتیبانی می‌کند.

این دستگاه در دو گزینه رنگی “ذغالی/ Meteorite Grey” و “سبز زمردی/ Comet Green” به بازار عرضه می‌شود. لازم به ذکر است، کمپانی تکنو یک “شارژر 70 واتی، کابل USB، قاب محافظ و سوزن خشاب سیم‌کارت” را نیز در جعبه تکنو پووا 6 پرو تعبیه کرده است.

محتویات جعبه تکنو پووا 6 پرو

انتظار می‌رود پیکربندی پایه این دستگاه (رم 8 گیگابایتی/ فضای ذخیره‌سازی 256 گیگابایتی) با برچسب قیمتی “229 دلاری” و پیکربندی “رم 12 گیگابایتی/ فضای ذخیره‌سازی 256 گیگابایتی” آن با قیمت “269 دلار” به بازار عرضه شود.

منبع: Gsmarena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>