Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

قابلیت Nearby Share گوگل برای سیستم‌عامل ویندوز فعال شد

قابلیت Nearby Share گوگل برای سیستم عامل ویندوز فعال شد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

قابلیت Nearby Share گوگل (انتقال اطلاعات) که چیزی شبیه به ایردراپ (Airdrop) اپل می‌باشد؛ سرانجام از نسخه آزمایشی بتا خارج شد و در دسترس عموم قرار گرفت. پس از صورت‌گیری آزمایشات متعدد که در مجموع، بیش از 1,700,000 فرد در آن شرکت داشتند، گوگل تصمیم گرفت تا نسخه‌ای پایدار از این قابلیت را منتشر کند. (لینک دانلود در انتهای مطلب قرار داده شده است)

قابلیت Nearby Share گوگل برای سیستم‌عامل ویندوز فعال شد

Nearby Share (قابلیت به اشتراک‌گذاری فایل با اطرافیان) عنوان بسیار مناسبی برای این قابلیت می‌باشد؛ چرا که هدف اصلی خود را به خوبی توصیف می‌نماید. از Nearby Share می‌توان در راستای “به اشتراک‌گذاری سریع و آسان فایل‌ها” میان تلفن‌های هوشمند هر یک از برند‌های تلفن همراه، مادامی که دارای سیستم‌عامل اندروید باشند، بهره گرفت. اکنون، این قابلیت به اشتراک‌گذاری می‌تواند در بین رایانه‌های شخصی با سیستم عامل ویندوز و دستگاه‌های مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید نیز به کار گرفته شود.

قابلیت Nearby Share گوگل برای سیستم‌عامل ویندوز فعال شد

گوگل مدعی است که پس از راه‌اندازی نسخه بتا، بیش از 50,000,000 فایل میان رایانه‌های شخصی و دستگاه‌های دارای سیستم‌عامل اندروید، انتقال یافته است. حالا با انتشار نسخه پایدار Nearby Share، جزئیات بیشتری نظیر: “تخمین مدت زمان انتقال فایل و پیش‌نمایشی از تصویر فایل در حال انتقال (به منظور اطمینان حاصل کردن کاربر از انتقال صحیح فایل دلخواه) ” در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. در حال حاضر، گوگل در تلاش است تا با مشارکت با کمپانی بزرگ HP، قابلیت Nearby Share را به عنوان یک قابلیت پیش‌فرض روی دستگاه‌های این کمپانی (مانند لپتاپ دراگون فلای پرو) نصب کند.

همچنین مطالعه کنید
قطع سرور جهانی اپلیکیشن تسلا، باعث شد بسیاری از مالکین نتوانند وارد خودروهای خود شوند!

لینک دانلود Nearby Share

منبع: Gsmarena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>