Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

پابجی موبایل به‌زودی آپدیت نرخ 120 فریم بر ثانیه را دریافت می‌کند

پابجی موبایل به‌زودی آپدیت نرخ 120 فریم بر ثانیه را دریافت می‌کند

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

کرافتون، توسعه‌دهنده‌ی پابجی موبایل، اخیراً اعلام کرده است که بازی محبوب بتل رویال خود به‌زودی از حالتی جدید با نرخ ۱۲۰ فریم بر ثانیه برخوردار خواهد شد تا به بازیکنان تجربه‌ی روان‌تر و جذاب‌تری را ارائه دهد.

تا پیش از این به‌روزرسانی، بازیکنان تنها می‌توانستند به تجربه‌ی پابجی موبایل با حداکثر نرخ ۹۰ فریم بر ثانیه بپردازند و اما حالا و به‌لطف این آپدیت، کرافتون با معرفی حالتی با نرخ ۱۲۰ فریم بر ثانیه، مرزهای بازی‌های موبایل را به چالش می‌کشد. با این حال، هنوز به‌صورت رسمی تأیید نشده است که آیا این آپدیت هم برای iOS و هم اندروید در دسترس قرار خواهد گرفت یا خیر.

از آن‌جایی که اجرای این بازی با چنین نرخ و عملکردی نیازمند سخت‌افزاری مناسب است، حالت جدید پابجی موبایل با نرخ ۱۲۰ فریم بر ثانیه احتمالاً برای گوشی‌های پرچم‌دار و میان‌رده‌های قدرتمند بهینه‌سازی شود. از این رو، گوشی‌های اقتصادی و ارزان‌قیمت ممکن است حتی با تنظیمات گرافیکی پایین‌تر قادر به اجرای باثبات این نرخ فریم نباشند، هرچند که بسیاری از گوشی‌های این رده در حال حاضر حتی از حالت پابجی موبایل با نرخ ۹۰ فریم بر ثانیه نیز بهره‌مند نیستند.

پابجی موبایل به‌زودی آپدیت نرخ 120 فریم بر ثانیه را دریافت می‌کند

انتظار می‌رود این آپدیت برای نسخه‌ی هندی بازی پابجی موبایل با نام «Battlegrounds Mobile India» یا «BGMI» هم طی روزهای آتی و همزمان با نسخه‌ی جهانی در دسترس قرار بگیرد.

شایان ذکر است که نسخه‌ی آزمایشی این حالت هم‌اکنون در دست تسترها قرار دارد و آن‌ها گزارشاتی درباره‌ی دریافت هشدارهایی مبنی‌بر افزایش بیش از حد دما و افزایش مصرف باتری در حین استفاده از این حالت به اشتراک گذاشته‌اند. برای اینکه چنین نرخ فریمی به نهایت پتانسیل خود برسد و تجربه‌‎ی روانی را ارائه کند، کمپانی‌های تولید‌کننده‌ی گوشی‌های هوشمند نیز باید بهینه‌سازی‌های لازم را برای بهره‌گیری کامل از این حالت در دستور کار قرار دهند.

همچنین مطالعه کنید
بهترین بازی‌های ماشین‌سواری برای اندروید در سال 2021

کاربرانی که از گوشی‌های پرچم‌دار مجهز به تراشه‌های قدرتمندی مانند اسنپ‌دراگون 8 نسل 2 استفاده می‌کنند، قادر به اجرای روان و بدون مشکل این حالت خواهند بود. از طرف دیگر نیز آیفون‌هایی که از صفحه‌نمایش‌هایی با نرخ ۱۲۰ هرتز برخوردارند، احتمالاً از این حالت پشتیبانی کنند.

پابجی موبایل به‌زودی آپدیت نرخ 120 فریم بر ثانیه را دریافت می‌کند

رونمایی از حالت جدید پابجی موبایل با نرخ ۱۲۰ فریم بر ثانیه اندکی بعد از انتشار آپدیت 3.1 این بازی صورت گرفت. این به‌روزرسانی بزرگ چندین ویژگی جدید مانند حالت «Skyhigh Spectacle» که با آیتم‌های استراتژیک و راه‌های جابه‌جایی خاصی در آسمان جریان دارد را به پابجی موبایل اضافه می‌کند.

علاوه‌بر این، حالت گیم‌پلی‌محور خانه یا «Home» نیز به بازیکنان این امکان را می‌دهد تا به شخصی‌سازی و ساخت خانه‌های دلخواه خود بپردازند، فعالیت‌های مختلفی را انجام دهند و تعامل اجتماعی بیشتری داشته باشند. محتواهای جدیدی نیز برای Miramar، گیم‌پلی WOW و مترو رویال (Metro Royale) در دسترس قرار گرفت و المان‌های جدیدی مانند مناطق شهری، قطعات سلاح‌ها و موارد دیگر را به بازی افزود و تجربه‌ی کلی پابجی موبایل را غنی‌تر از قبل کرد.

منبع: Gizmochina

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>