Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

برند میجیا شیائومی از زمین شوی چندمنظوره جدیدی رونمایی کرد

برند میجیا شیائومی از یک زمین شوی چندمنظوره جدید رونمایی کرد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

شیائومی به‌صورت رسمی جدیدترین دستگاه زمین شوی خود را تحت برند میجیا و با نام «Mijia Wireless Floor Scrubber 3 Pro» راهی بازار کرد. دستگاه جدید شیائومی که از چندین ویژگی نوآورانه برای راحتی کاربر و تمیز کردن کامل برخوردار است، نظافت منزل را به شیوه‌های جدیدی بهبود می‌بخشد. در ادامه با اِروتِک همراه باشید تا نگاهی دقیق‌تر به ویژگی‌های این زمین شوی چندمنظوره بیندازیم.

مشخصات زمین شوی Mijia Wireless Floor Scrubber 3 Pro شیائومی

برند میجیا شیائومی از زمین شوی چندمنظوره جدیدی رونمایی کرد

زمین شوی جدید شیائومی انعطاف‌پذیری فوق‌العاده‌ای را ارائه می‌دهد و دارای طراحی تخت ۱۸۰ درجه‌ای و حرکت چرخشی ۴۸٫۵ درجه‌ای است. این طراحی انعطاف‌پذیر به جدیدترین زمین‌شوی برند میجیا این امکان را می‌دهد تا حتی در زیر مبلمانی با ارتفاع ۱۳ سانتی‌متری نیز قدرت مانور داشته باشد و در نظافت منزل به کاربران یاری برساند. فناوری Superplana 2.0 شیائومی، جداسازی بخار آب را تضمین کرده و آب کثیف را از فن دور نگه می‌دارد تا از افت مکش جلوگیری کند.

علاوه‌ بر این، زمین‌شوی شیائومی از طراحی شانه‌ای خاصی برای جمع‌آوری مو، گردوخاک و موهای حیوانات خانگی بهره می‌برد و درهم‌تنیدگی برس غلتکی را به حداقل می‌رساند.

همچنین مطالعه کنید
حضور احتمالی حلقه هوشمند گلکسی رینگ در نمایشگاه MWC 2024 بارسلون

یکی از نکات قابل توجه‌ی این زمین‌شوی، قابلیت خودتمیزشوندگی با آب گرم است و از این طریق از رشد باکتری‎ها جلوگیری می‌کند. کف‌شوی شیائومی فرآیند تمیز کردن را با آب استریل‌شده‌ی خود به سطح دیگری می‌برد و کاربران می‌توانند به‌سادگی آب لوله‌کشی را اضافه کنند تا سیستم داخلی زمین‌شوی آن را الکترولیز کرده و نیاز به مواد شیمیایی تمیزکننده‌ی اضافی را از بین ببرد. این آب در طول فرآیند تمیز کردن، با ۵۲۰ فلاش بلادرنگ در دقیقه برای پاکسازی کامل مورداستفاده قرار می‌گیرد.

شیائومی این زمین شوی چندمنظوره را با مرکز ثقل پایین و کشش داخلی برای کنترل آسان و راحت با یک دست طراحی کرده است. صفحه‌نمایش LED بزرگ این زمین شوی نیز وضعیت دستگاه را به‌صورت هم‌زمان نشان می‌دهد و اعلان‌های صوتی واضح به کاربران راهنمایی‌های مناسبی را ارائه می‌کنند.

برای برآورده کردن نیازهای نظافتی مختلف، زمین شوی شیائومی حالت‌های مختلفی نظیر استاندارد، جذب آب، استریل کردن و حالت پیشرفته را در اختیار کاربران می‌گذارد.

پیش‌فروش زمین شوی Mijia Wireless Floor Scrubber 3 Pro شیائومی در حال حاضر در کشور چین آغاز شده است و این محصول با قیمت ۱٬۹۹۹ یوان (حدود ۲۸۱ دلار) به فروش می‌رسد.

منبع: Gizmochina

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>