Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

معرفی 20 بازی سریع و کوتاه برای اندروید و iOS

معرفی 20 بازی سریع و جذاب برای اندروید و iOS

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اگر بین کارهای مختلف خود وقت آزاد کمی دارید، می‌توانید این بازی‌های سریع و رایگان را که در ادامه معرفی می‌‎شوند امتحان کنید. از چالش‌های کوتاه و جذاب گرفته تا معماها و پازل‌های پیچیده، این بازی‌ها می‌توانند شما را سرگرم نگه‌دارند. تمامی بازی‌های معرفی‌شده در این متن رایگان هستند و برای اندروید و iOS در دسترس قرار دارند، اما شامل خریدهای درون‌برنامه‌ای نیز می‌شوند.

1. بازی iSlash Heroes

هدف بازیکن در iSlash Heroes، برش دادن تکه‌های تخته تا قبل از رسیدن نوار بالایی به روبان قرمز است. در این میان باید به ستاره‌های نینجا نیز توجه داشت، چرا که هر بار ضربه زدن بر روی این ستاره‌ها به قیمت از دست دادن یک جان برای شما تمام خواهد شد. هرچه تکه‌های بیشتری را برش دهید، فضای کمتری هم برای حرکت ستاره‌ها باقی می‌ماند.

دانلود بازی iSlash Heroes برای اندروید | iOS

2. بازی Fishing Break

این بازی یک چالش سرگرم‌کننده و رنگارنگ را ارائه می‌دهد که در آن سوار قایق خود می‌شوید، به دنیاهای آبی مختلف می‌روید، ماهی می‌گیرید و کلکسیون می‌سازید. تنها با کشیدن انگشت خود بر روی صفحه می‌توانید ماهیگیری را آغاز کنید و با ضربه زدن و نگه‌داشتن طناب ماهیگیری نیز قادر به کشیدن ماهی‌ها به سمت خود خواهید بود. فقط باید مراقب باشید که ماهی‌ها را خیلی سریع به بالا نکشید، چرا که امکان پاره شدن طناب ماهیگیری وجود دارد. با ماهی‌هایی که می‌فروشید نیز سکه به‌دست می‌آورید و می‌توانید از آن‌ها برای باز کردن مناطق ماهیگیری جدید استفاده کنید.

دانلود بازی Fishing Break برای اندروید | iOS

3. بازی Doodle Jump

سال‌هاست که بازی Doodle Jump برای گوشی‌های هوشمند در دسترس قرار دارد اما همچنان یک تجربه‌ی اعتیادآور و سرگرم‌کننده باقی مانده است. در این بازی باید یک موجود کوچک در حال پریدن را کنترل نمایید، گوشی خود را برای جاخالی دادن از دشمنان کج کنید، قدرت‌ها و قابلیت‌هایی مانند جت‌پک جمع‌آوری کنید و ببینید به چه ارتفاعی می‌توانید برسید. تنوع بالایی در مراحل مختلف این بازی دیده می‌شود و حتی تابلوی امتیازات جهانی امکان مقایسه‌ی عملکرد خود با سایر بازیکنان را فراهم می‌کند.

دانلود بازی Doodle Jump برای اندروید | iOS

4. بازی Polyforge

این عنوان یک بازی موبایلی آرامش‌بخش محسوب می‌شود که همزمان با چرخش کریستال، باید ضربه‌هایتان را زمان‌بندی کرده و هر طرف کریستال را رنگی کنید. اما اگر دو بار به یک طرف ضربه بزنید، شکست می‌خورید و باید مجدداً این کار را انجام دهید.

هر ضربه‌ی درست یک نوت موسیقی دلنشین پخش می‌کند، اما هر ضربه‌ی اشتباه به یک نت ناموزون منجر خواهد شد.

دانلود بازی Polyforge برای اندروید | iOS

5. بازی Two Dots

این بازی که هزاران مرحله‌ی مختلف دارد، از شما می‌خواهد که نقاط هم‌رنگ را به یکدیگر وصل کنید تا از صفحه حذف شوند. همچنین حرکات و جان‌های محدودی در اختیار دارید که می‌توانید در چالش‌های دشوار بازی از آن‌ها کمک بگیرید.

دانلود بازی Two Dots برای اندروید | iOS

6. بازی Angry Birds Blast

برای اینکه بتوانید با بازی Angry Birds Blast خوش بگذرانید، نیازی نیست که حتماً طرفدار انگری بردز باشید. در این بازی باید بادکنک‌های مجاور هم‌رنگ را بترکانید تا پرنده‌ها را آزاد کنید. اگر تعداد این بادکنک‌ها بیشتر شود و از بمب و اسلحه‌های لیزری استفاده کنید، می‌توانید انفجارهای بزرگی ایجاد نمایید و امتیاز بیشتری به‌دست آوردید. از آن‌جایی که تعداد حرکات محدود است، باید استراتژی مناسبی به خرج دهید و تصمیمات درستی بگیرید.

دانلود بازی Angry Birds Blast برای اندروید | iOS

7. بازی Roll the Ball

در این بازی باید مسیری برای توپ ایجاد کنید تا به مقصد برسد. تمام تلاش خود را بکنید تا کاشی‌ها را طوری بچینید که بتوانید در هر سطح سه ستاره به‌دست آورید. خوشبختانه هیچ محدودیت زمانی یا حرکتی وجود ندارد و با خیال راحت می‌توانید بهترین مسیر را انتخاب کنید.

دانلود بازی Roll the Ball برای اندروید | iOS

8. برنامه‌ی NYT Games

برنامه‌ی نیویورک تایمز گیمز مملو از بازی‌های سرگرم‌کننده‌‎ای از جمله سودوکو، Spelling Bee و Connections است و بازی Wordle را نیز شامل می‌شود. در این بازی باید یک کلمه‌ی 5 حرفی را در 6 نوبت حدس بزنید و دانش واژگان خود را به کار بگیرید.

دانلود NYT Games برای اندروید | iOS

9. بازی Trivia Crack

با دوستان خود یا افراد دیگر بازی کنید تا ببینید چه کسی در موضوعاتی مانند جغرافیا، سرگرمی و ورزش، اطلاعات عمومی بیشتری دارد. هرچه‌قدر که پاسخ‌های درست بیشتری بدهید، رتبه‌ی بالاتری در تابلوی امتیازات جهانی نیز به‌دست می‌آورید.

دانلود بازی Trivia Crack برای اندروید | iOS

10. بازی Word Chums

از مواردی که به جذابیت این بازی چندنفره‌ی واژه‌سازی اضافه می‌کنند باید به کاراکترهای بامزه، رابط کاربری رنگارنگ و تجربه‌ی سرعتی و هیجان‌انگیز آن اشاره کرد. اگر هم به مشکل بربخورید، راهنمایی‌هایی توسط این بازی ارائه می‌شوند تا سریع‌تر به جواب برسید.

همچنین مطالعه کنید
اکتیویژن انتشار نسخه موبایل بازی Call of Duty Warzone را تایید کرد

دانلود بازی Word Chums برای اندروید | iOS

11. بازی Draw With Friends

برای سرگرم شدن با بازی Draw With Friends لازم نیست که پیکاسوی بعدی باشید! در این بازی حتی وقتی که نقاشی‌هایتان وضع چندان جالبی ندارند، تصاویر خنده‌دارتری را خلق می‌کنید. بازی Draw With Friends شبیه نسخه‌ی آنلاین Pictionary است و کلمات را ترسیم می‌کنید و حدس می‌زنید که بقیه چه چیزهایی ساخته‌اند. این بازی را هم می‌توانید به‌صورت جداگانه با دوستانتان بازی کنید، هم آن را با سایر بازیکنان و به‌طور جهانی تجربه کنید.

دانلود بازی Draw With Friends برای اندروید | iOS

12. بازی Bowling Crew

با بازی Bowling Crew می‌توانید پین‌های بولینگ را در قایق، باشگاه، کوه‌های برفی و موارد دیگر بندازید. این یک بازی بولینگ سریع و هیجان‌انگیز است که به‌راحتی می توان آن را در هر زمانی تجربه کرد، اما مسلط شدن به آن کمی زمان می‌برد. در صورتی هم که تمایل به آزمودن مهارت‌های خود در این بازی را داشته باشید، امکان رقابت با سایر بازیکنان در دسترس قرار دارد.

دانلود بازی Bowling Crew برای اندروید | iOS

13. بازی Subway Surfers

برای پریدن، انگشت خود را به بالا و برای اسلاید کردن به پایین بکشید و جهت جمع‌آوری سکه‌ها و جاخالی دادن از موانع به سمت راست و چپ صفحه بروید. در این تجربه‌ی سرعتی و جذاب باید تلاش کنید که امتیاز بیشتری به‌دست آورید و از پلیسی که در تعقیبتان است فرار کنید.

دانلود بازی Subway Surfers برای اندروید | iOS

14. بازی Horizon Chase

بازی‌های مسابقه‌ای آرکید فراوانی را می‌توان برای گوشی‌ها پیدا کرد و Horizon Chase نیز یکی از بهترین بازی‌های این ژانر به حساب می‌آید. این عنوان کنترل آسانی را ارائه می‌دهد و موسیقی متن جذابی دارد.

دانلود بازی Horizon Chase برای اندروید | iOS

15. بازی 7Little Words

در این بازی باید با استفاده از بلوک‌های حروف به حل هفت سرنخ بپردازید. ترتیب حل آن‌ها به شما واگذار شده است و حتی می‌توانید بلوک‌‎ها را تغییر دهید و از راهنمایی‌های محدود بازی کمک بگیرید.

دانلود بازی 7Little Words برای اندروید | iOS

16. بازی Pokémon GO

بازی Pokémon GO نیازی به معرفی ندارد. هیولاها را بگیرید، آن‌ها را تکامل دهید و با دیگران مبارزه کنید. این بازی موبایلی، بازیکنان را به تحرک در واقعیت تشویق می‌کند و برای مواقعی که در حال حرکت هستید، سرگرمی بسیار خوبی است.

دانلود بازی Pokémon GO برای اندروید | iOS

17. بازی WordBrain

در این بازی، حروف را سوایپ می‌کنید تا آن‌ها را به هم پیوند داده و کلمات جدیدی بسازید. این کلمات باید اسلات‌های خالی در پایین صفحه را پر کنند و به همین خاطر می‌توانید ببینید که هر کلمه شامل چند حرف می‌شود. اگرچه شروع این بازی ساده است، اما کم‌کم تعداد حروف‌ قابل انتخاب افزایش می‌یابد و چالش بیشتری را ارائه می‌دهد. اما جای نگرانی ندارد، چرا که می‌توانید هرچه‌قدر که خواستید مجدداً تلاش کنید.

دانلود بازی WordBrain برای اندروید | iOS

18. بازی Jigsaw Puzzles

اگر به جورچین یا پازل جیگسا علاقه دارید، Jigsaw Puzzles بازی آرامش‌بخشی است که پازل‌های خود را در دسته‌بندی‌های حیوانات، مناظر و غذاها ارائه می‌کند. تنها کافی است که تصویر دلخواه خود را انتخاب نمایید و با تعیین تعداد قطعات پازل، بازی را آغاز کنید.

دانلود بازی Jigsaw Puzzles برای اندروید | iOS

19. بازی Crossy Road

با ضربه زدن و کشیدن انگشت خود روی صفحه می‌توانید مرغی را از خیابان عبور دهید. در این میان باید مراقب موانع، قطارها و خودروهای در حال حرکت بود و همچنین مدت زیادی در یک نقطه باقی نماند. این بازی به‌گونه‌ای است که دائماً می‌خواهید بار دیگر تلاش کنید و امتیاز خود را بهبود دهید. علاوه‌بر این، Crossy Road یک بازی موبایلی دونفره نیز محسوب می‌شود و تجربه‌ی سرگرم‌کننده‌ای را برای شما و دوستانتان رقم می‌زند.

دانلود بازی Crossy Road برای اندروید | iOS

20. بازی Infinite Tiles

همان‌طور که کاشی‌ها با موسیقی به سمت پایین صفحه می‌آیند، بر روی آن‌ها ضربه بزنید تا امتیاز خود را افزایش دهید. این بازی در ابتدا آسان به نظر می‌رسد اما هرچه‌قدر که ریتم سریع‌تر می‌شود، تعداد کاشی‌ها هم بیشتر خواهد شد و باید چند کاشی را به‌طور همزمان لمس کنید تا امتیاز لازم را به‌دست آورید. با انجام این بازی سکه‌هایی را کسب می‌کنید که برای باز کردن آهنگ‌های بیشتر مورداستفاده قرار می‌گیرند. حالت بی‌پایانی نیز وجود دارد تا در آن رفلکس و عکس‌العمل خود را بهبود بخشید.

دانلود بازی Infinite Tiles برای اندروید | iOS

منبع: Makeuseof

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>