جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

ناشر بازی مارول 1943: ظهور هایدار مشخص شد

ناشر بازی مارول 1943: ظهور هایدار مشخص شد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

از آن‌جایی که بازی مارول 1943: ظهور هایدار (Marvel 1943: Rise of Hydra)، یک عنوان اکشن ماجراجویی تک‌نفره و داستان‌محور است که کنترل دو ابرقهرمان نمادین و پرطرفدار مارول، کاپیتان آمریکا و پلنگ سیاه، را به دست بازیکن می‌سپارد، تعجبی ندارد که این بازی از زمان رونمایی با استقبال مخاطبان مواجه شد و توجهات زیادی را به سمت خود جلب کرد. با توجه به اینکه ایمی هنیگ به‌عنوان یکی از خالقان شناخته‌شده و مطرح سری آنچارتد (Uncharted) وظیفه‌ی کارگردانی این اثر ابرقهرمانی جدید را برعهده دارد، انتظارات از مارول 1943: ظهور هایدار حتی بالاتر رفته است.

در این راستا، استودیو اسکای‌دنس نیو مدیا (Skydance New Media) سرانجام از کمپانی ناشر بازی Marvel 1943: Rise of Hydra پرده برداشت و اعلام کرد که شرکت پلیون (Plaion) وظیفه‌ی انتشار این عنوان اکشن ماجراجویی را برعهده خواهد داشت. به این ترتیب، کمپانی پلیون که زیرمجموعه‌ی امبریسر گروپ (Embracer Group) به حساب می‌آید و پیش از این به‌عنوان کوچ مدیا (Koch Media) شناخته می‌شد، بازی مارول 1943: ظهور هایدار را در سراسر جهان عرضه خواهد کرد.

کلمنس کوندرشیز، مدیرعامل شرکت پلیون، در رابطه با این همکاری جدید گفت:

«مفتخریم که با استودیو اسکای‌دنس گیمز و ایمی هنیگ، اسطوره‌ی صنعت بازی، برای انتشار یکی از موردانتظارترین بازی‌های AAA در حال توسعه همکاری داشته باشیم. این همکاری میان دو کمپانی مستقلِ جاه‌طلب، نشان‌دهنده‌ی تلاش مداوم پلیون برای تبدیل شدن به یک قدرت جهانی در حوزه‌ی انتشار بازی‌های ویدیویی است.»

جولیان بیک به‌عنوان یکی از مدیران استودیو اسکای‌دنس گیمز افزود:

«باور داریم که پلیون ایده‌آل‌ترین کمپانی ناشر برای همکاری در عرضه‌ی جهانی و چند پلتفرمی بازی مارول 1943: ظهور هایدار است. برای اولین پروژه‌ی استودیوی خود، داستانی اصیل از دنیای مارول را با کارگردانی ایمی هنیگ می‌سازیم. از پیدا کردن ناشری جهانی که می‌تواند چشم‌انداز جاه‌طلبانه‌ی ما برای این پروژه را به تحقق برساند، هیجان‌زده هستیم.»

بازی Marvel 1943: Rise of Hydra در سال ۲۰۲۵ میلادی برای پلتفرم‌های پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | اس و کامپیوتر عرضه خواهد شد. با این وجود، در حال حاضر تاریخ انتشار دقیق و مشخصی برای این عنوان موردانتظار اعلام نشده است.

منبع: Gamingbolt

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *