Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

"مارول 1943: ظهور هایدار" رسماً معرفی شد؛ انتشار سال 2025! [تریلر]

“مارول 1943: ظهور هایدار” رسماً معرفی شد؛ انتشار سال 2025! [تریلر]

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

مدتی است که در مورد بازی جدید مارول استودیو اسکای‌دنس نیو مدیا اخبار و شایعاتی را می‌شنویم. در سال 2021، اعلام شد که استودیو اَمی هینینگ-لگ، سازنده بازی Uncharted در حال کار بر روی یک بازی AAA تک‌نفره اکشن ماجراجویی مارول است و سال بعد مشخص شد که این بازی در جنگ جهانی دوم جریان داشته و کاراکترهای کاپیتان آمریکا و پلنگ سیاه آن زمان نیز به عنوان کاراکترهای قابل بازی در آن حضور دارند.

به‌نظر می‌رسد این افشاگری‌های اخیر نام رسمی بازی را به خطر انداخته و سازندگان تصمیم گرفته‌اند برای حفظ نام رسمی بازی، آن را به‌طور رسمی تایید کنند! به عنوان بخشی از ارائه اپیک گیمز State of Unreal در GDC، استودیوهای هنیگ و اسکای‌دنس نیو مدیا یک تریلر جدید از این بازی منتشر کردند که تایید می‌کند عنوان رسمی آن “مارول 1943: ظهور هایدرا (Marvel 1943: Rise of Hydra)” است.

همانطور که از نام آن پیداست، در این بازی، هایدرا (یک سازمان مخفی نازی در دنیای مارول)، به عنوان نیروی متخاصم اصلی عمل می‌کند و قهرمانان ما نیز اصطکاک‌هایی بین خود خواهند داشت.

استیو راجرز با نام مستعار کاپیتان آمریکا با گابریل جونز، عضو کماندوهای Howling Commandos کار خواهد کرد، در حالیکه آزوری، یا همان پلنگ سیاه سال 1943 (و پدربزرگ تی‌چالا)، توسط نانالی، رهبر شبکه جاسوسی واکاندا همراهی خواهد شد. این دو گروه با هم برخورد خواهند کرد (با هر چهار شخصیت قابل بازی)، اما در نهایت، باید اختلافات خود را کنار بگذارند تا یک اتحاد ناآرام را تشکیل داده و با دشمنی مشترک روبه‌رو شوند. تریلر جذاب این بازی را می‌توانید در ادامه تماشا کنید.

“مارول 1943: ظهور هایدار” قرار است در سال 2025 منتشر شود اما پلتفرم‌های آن هنوز تایید نشده‌اند.

همچنین مطالعه کنید
بازی Slay the Spire 2 برای کامپیوتر معرفی شد

منبع: Gamingbolt

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>