Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

ظاهراً 5 بازی مختلف از سری Resident Evil در دست ساخت قرار دارد

ظاهراً 5 بازی مختلف از سری Resident Evil در دست ساخت قرار دارد!

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

مجموعه‌ی Resident Evil روند بسیار خوبی را طی ۷ سال اخیر طی کرده است و هر عنوان جدیدی که در این سال‌ها از این سری عرضه شد، با موفقیت و استقبال گسترده‌ی بازیکنان و منتقدان روبه‌رو بود. طبیعی است که کمپانی کپکام (Capcom) بخواهد به این روند موفقیت‌آمیز و سودآور ادامه دهد و محبوبیت سری وحشت و بقای خود را با عرضه‌ی بازی‌های جدید زنده نگه‌دارد. خوشبختانه و طبق گزارش اخیر یک منبع آگاه، این کمپانی ژاپنی در حال حاضر چندین بازی مختلف از سری Resident Evil را در دست ساخت دارد. برای اطلاع از جزئیات بیشتر، با اِروتِک همراه باشید.

کاربر Dusk Golem (که در توییتر با نام AestheticGamer نیز شناخته می‌شود و در افشای جزئیات مربوط به بازی‌های سری Resident Evil سابقه‌ای طولانی دارد)، اخیراً ادعا کرده است که کپکام به‌صورت همزمان مشغول ساخت ۵ بازی مختلف از این سری وحشت و بقاست. می‌توان انتظار داشت که هر کدام از این بازی‌ها، در مراحل گوناگونی از توسعه قرار داشته باشند و توسط تیم‌های مختلفی توسعه یابند.

این افشاگر همچنین اضافه کرد که به‌تازگی خبر جدیدی در مورد یکی از این عناوین شنیده است و هیجان بسیار زیادی درباره‌ی آن دارد، اما این بازی ظاهراً تا اواخر سال ۲۰۲۶ میلادی یا حتی اوایل سال ۲۰۲۷ عرضه نخواهد شد.

طبق گفته‌های Dusk Golem، یکی از این ۵ بازی در واقع قسمت بعدی سری رزیدنت ایول یا همان Resident Evil 9 است. این افشاکننده پیش از این مدعی شده بود که ساخت بازی Resident Evil 9 از سال ۲۰۱۸ آغاز شده و این عنوان قرار است در سال جاری میلادی به‌صورت رسمی معرفی شود تا نهایتاً در سال ۲۰۲۵ به مرحله انتشار برسد. با توجه به شایعات پیرامون این بازی، Resident Evil 9 احتمالاً طولانی‌ترین مدت زمان توسعه و بیشترین بودجه‌ی کل سری را خواهد داشت و حتی ممکن است تبدیل به آخرین نسخه‌ای از سری شود که از عدد استفاده می‌کند.

همچنین مطالعه کنید
بهترین بازی های نقش آفرینی سال 2023

خارج از این گمانه‌زنی‌ها اما می‌توان تصور کرد که کپکام در حال ساخت ریمیک‌ها و بازسازی‌های بیشتری از عناوین گذشته‌ی سری Resident Evil است، خصوصاً اگر نگاهی به موفقیت‌های چند ریمیک اخیر این شرکت مانند بازی Resident Evil 4 داشته باشیم. در ماه دسامبر سال ۲۰۲۳ بود که یوشیاکی هیرابایاشی، تهیه‌کننده‌ی باسابقه‌ی Resident Evil، بیان کرد که کمپانی کپکام تمایل زیادی به ساخت ریمیک‌های بیشتر دارد. این در حالی است که کپکام نیز نظرسنجی‌های متعددی را برای بازیکنان ارسال کرده تا بپرسد که از ریمیک کدام‌یک از عناوین قدیمی سری بیشتر استقبال می‌شود.

از گزینه‌های محتمل‌تری مانند بازی Resident Evil 5 و Resident Evil: Code – Veronica گرفته تا عناوینی مانند Resident Evil Zero یا بازسازی مجدد قسمت اول سری که احتمال کمتری دارند، می‌توان گزینه‌های بسیار زیادی را برای ساخت یک ریمیک امروزی مطرح کرد. اگرچه در حال حاضر مشخص نیست که آیا بیش از یک ریمیک از سری Resident Evil در دوران توسعه قرار دارد یا خیر، اما ادعاهای جدید Dusk Golem چنین احتمالی را بیش از پیش تقویت کرده است و بعید نیست که ساخت چند پروژه‌ی ریمیک به‌طور همزمان در کپکام دنبال شود.

منبع: Gamingbolt

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>