Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

بازی Monster Hunter Wilds کاملاً جهان‌باز خواهد بود

بازی Monster Hunter Wilds کاملاً جهان‌باز خواهد بود

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

کپکام اخیراً با عرضه‌ی بازی Dragon’s Dogma 2 در میان عناوین جهان‌باز غوغای جدیدی به پا کرد، اما به‌نظر می‌رسد این کمپانی حتی یک عنوان بزرگ‌تر و پرمحتواتر را در دست ساخت دارد. بازی Monster Hunter Wilds که برای عرضه در سال ۲۰۲۵ برنامه‌ریزی شده است، ظاهراً «با اختلاف»، بزرگ‌ترین عنوان کپکام خواهد بود.

افشاگری مطرح با نام «Dusk Golem» در جریان صحبت‌های جدید خود در سرور دیسکورد The Snitch بار دیگر تأیید کرد که بازی Monster Hunter Wilds قرار است برخلاف عناوین قبلی این سری، کاملاً جهان‌باز باشد. طبق گفته‌های این افشاگر، «کل بازی» حول محور جهان‌باز بودن آن خواهد چرخید و این موضوع محتوای داستانی، اندگیم (Endgame) و موارد دیگر را دربرمی‌گیرد. Dusk Golem همچنین مدعی شده است که این بازی بسیار ریسکی‌تر از عناوین Monster Hunter World و Rise خواهد بود و المان‌هایی جدید را آزمایش می‌کند. با این حال، بازخوردهای داخلی به این ایده‌های جدید تاکنون استثنایی بوده است.

این افشاگر همچنین ادعا می‌کند که مراحل توسعه‌ی بازی Monster Hunter Wilds از سال ۲۰۱۹ آغاز شده و این اثر بار دیگر توسط یویا توکودا، کارگردان بازی Monster Hunter World، رهبری می‌شود و کپکام آزادی کاملی به این کارگردان داده است. بسیاری از ایده‌هایی که در دوران ساخت Monster Hunter World به بازی نهایی راه نیافتند نیز ظاهراً در این عنوان جدید به‌کارگرفته خواهند شد و حتی اژدهایی با نام «Zorah Magdaros» که در آن بازی معرفی شده بود، در این نسخه بار دیگر حضور خواهد داشت.

طبق ادعاهای Dusk Golem، بازی Monster Hunter Wilds برای عرضه در یک‌چهارم اول سال ۲۰۲۵ برنامه‌ریزی شده و کپکام برای کل سال مالی خود روی این بازی حساب باز کرده است. این‌طور که به نظر می‌رسد، کپکام قصد به تعویق انداختن عنوان جهان‌باز خود را ندارد و حتی عرضه‌ی بازی GTA 6 نیز تغییری در تصمیمات این کمپانی ژاپنی ایجاد نخواهد کرد.

همچنین مطالعه کنید
تریلر جدید Soulframe، گیم پلی و داستان بازی را نشان می‌دهد

منبع: Gamingbolt

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>