Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

بازی واقعیت مجازی استراتژیک Homeworld: Vast Reaches برای متا کوئست 2 و 3 معرفی شد

بازی واقعیت مجازی استراتژیک Homeworld: Vast Reaches برای متا کوئست 2 و 3 معرفی شد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

دو کمپانی فاربریج (FarBridge) و گیرباکس اینترتینمنت (Gearbox Entertainment) به‌تازگی از یک اسپین-آف جدید در جهان علمی-تخیلی Homeworld رونمایی کردند. این بازی که «Homeworld: Vast Reaches» نام دارد، داستان جدیدی را در این سری روایت خواهد کرد و یک عنوان واقعیت مجازی است که در سال ۲۰۲۳ برای هدست‌های واقعیت مجازی متا کوئست 2 و متا کوئست 3 عرضه خواهد شد. تریلر این عنوان را در ادامه می‌توانید تماشا کنید.

همانند عناوین استراتژیک کلاسیک و قدیمی، بازیکنان در Homeworld: Vast Reaches نیز نقش یک فرمانده‌ی انسان را برعهده خواهند گرفت و کنترل ناوگانی از سفینه‌های فضایی به آن‌ها سپرده خواهد شد. این بازی متمرکز بر به‌تصویر کشیدن نبردهای گسترده‌ی سه‌بعدی در اعماق فضا خواهد بود.

از آن‌جایی که این عنوان از ابتدا برای هدست‌های واقعیت مجازی توسعه یافته است، بازیکنان کنترل مناسبی بر محل قرارگیری و تاکتیک‌های ناوگان سفینه‌های فضایی خود خواهند داشت. بازی Homeworld: Vast Reaches همچنین به علاقه‌مندان این امکان را می‌دهد تا مقیاس نبردها را بالا یا پایین ببرند و اندازه‌ی آن را به کل اتاق خود تغییر دهند یا مقیاس بسیار کوچک‌تری انتخاب کنند.

همزمان با این بازی واقعیت مجازی، عنوان بعدی این سری با نام «Homeworld 3» نیز هم‌اکنون در دست ساخت قرار دارد و بعد از تأخیرهای فراوان، در تاریخ ۱۳ مِه ۲۰۲۴ (۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) برای کامپیوتر منتشر خواهد شد.

همچنین مطالعه کنید
نسخه جدید NFS با عنوان Need for Speed: Unbound ​در 13 آبان منتشر می‌شود

منبع: Gamingbolt

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>