Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

اولین تصاویر و رندرهای گوشی ردمی توربو 3 فاش شدند

اولین تصاویر و رندرهای گوشی ردمی توربو 3 فاش شدند

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

شیائومی به‌زودی گوشی جدیدی در سری توربو برند ردمی (Redmi Turbo) را در چین رونمایی خواهد کرد. ردمی توربو 3 که تمرکز ویژه‌ای بر ارائه‌ی عملکردی در سطح پرچم‌دار را دارد، اولین دستگاه جدید در خط تولید خود خواهد بود و حالا به‌لطف تصویر فاش‌شده‌ی اخیر و دو رندر احتمالی توانستیم اولین نگاه‌ها به این گوشی موردانتظار را به‌دست آوریم.

اولین تصاویر و رندرهای گوشی ردمی توربو 3 فاش شدند

قاب پشتی گوشی ردمی توربو 3 از یک طراحی جالب برخوردارست و یک سیستم دوربین سه‌گانه با دوربین اصلی ۲۰۰ مگاپیکسلی و مجهز به لرزشگیر اپتیکال تصویر (OIS) در آن مشاهده می‌شود. همچنین انتظار می‌رود که دوربین کوچک وسط قاب پشتی یک دوربین ماکرو باشد.

با توجه به گمانه‌زنی‌هایی که اخیراً در شبکه‌ی اجتماعی ویبو صورت گرفته است، ردمی توربو 3 به پردازنده‌ی جدید اسنپ‌دراگون 8s نسل 3 همراه با ۱۶ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی مجهز خواهد بود. جدیدترین عضو سری توربو ردمی احتمالاً به‌طور پیش‌فرض اندروید ۱۴ و رابط کاربری HyperOS شیائومی را اجرا کند. علاوه‌بر این‌ها، انتظار می‌رود که این گوشی از یک صفحه‌نمایش ۶٫۶۷ اینچی اولد (با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و رزولوشن 1220p) و باتری ۵٬۵۰۰ میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۹۰ واتی بهره ببرد.

همچنین مطالعه کنید
طراحی و مشخصات کلیدی گوشی قدرتمند آنر 90GT فاش شد

منبع: GSMArena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>