Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

تریلر جدید بازی Unicorn Overlord به تشریح سیستم مبارزات می‌پردازد

تریلر جدید بازی Unicorn Overlord به تشریح سیستم مبارزات می‌پردازد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

بازی Unicorn Overlord تا هفته‌ی دیگر عرضه خواهد شد و استودیوی ونیلاور (Vanillaware) به همین مناسبت ویدیوی آموزشی جدیدی را برای این عنوان موردانتظار منتشر کرده است. این تریلر که بخشی از سری «Josef’s Guide» استودیوی ونیلاور به حساب می‌آید و قصد آشنا کردن مخاطبان با بازی Unicorn Overlord را دارد، متمرکز بر سیستم مبارزات است و به تشریح تاکتیک‌های مختلفی می‌پردازد که بازیکنان می‌توانند در جریان مبارزات مورداستفاده قرار دهند. برای آشنایی با این نکات اولیه‌ی مهم و کاربردی، با اِروتِک همراه باشید.

در این بازی استراتژی‌محور، قبل از هر چیزی باید واحدهای نظامی خود را از قلعه به میدان نبرد بفرستید تا با دشمنان مبارزه کنند. اگر واحدهای نظامی دیگری در آن نزدیکی حضور داشته باشند، می‌توانید آن‌ها را قبل از ورود به نبرد تعویض کنید. با استفاده از این قابلیت، امکان بهره‌گیری از نیروهایی که بیشتر مناسب آن نبرد خاص هستند فراهم می‌شود و حتی فرصت نجات دادن یکی از افراد زخمی خود را پیدا خواهید کرد. نیروهای خودی در جریان مبارزات از مهارت‌های فعالی که برایشان تنظیم شده است یا مهارت‌های منفعلی که در شرایط خاص فعال می‌شوند، استفاده می‌کنند. نبردهای بازی Unicorn Overlord تنها وقتی به پایان می‌رسند که هر دو گروه از تمامی فرصت‌های خود استفاده کرده باشند یا یک طرف متحمل شکست شود.

در صورتی که هیچ یک از طرفین برنده نشوند، واحدی که درصد سلامتی (HP) کمتری دارد به عقب برمی‌گردد و وارد حالت انتظار می‌شود. حمله به این واحدها در چنین حالتی، قابلیت خاصی تحت عنوان «First Strike» را فعال می‌کند که بهبودی را برای طرف مقابل دشوار خواهد کرد.

قبل از شروع نبردها می‌توانید تعیین نمایید که دقیقاً از چه مهارت‌هایی و تحت چه شرایطی استفاده کنید. به‌طور مثال، شخصیت «Alain» دارای قابلیتی به نام «Lean Edge» است که سلامت او را بازیابی می‌کند. حال، بازیکنان می‌توانند این قابلیت را به‌شکلی تنظیم کنند که بعد از شکست دادن دشمنی که کمترین میزان HP را دارد، فعال شود. امکان تنظیم قابلیت «Heal» و بازیابی سلامتی نیروهای خودی در مواقعی که جانشان به زیر ۵۰ درصد می‌رسد هم در دسترس بازیکنان قرار گرفته است. اگر در هنگام چینش تاکتیک‌های بازی Unicorn Overlord با مشکل و سردرگمی مواجه شدید، این عنوان قابلیتی به نام «Optimize» را به بازیکنان ارائه می‌دهد تا بتوانند به‌طور خودکار بهینه‌ترین تاکتیک‌ها را تنظیم کنند.

همچنین مطالعه کنید
انتشار بازی Shadow Warrior 3 تا سال 2022 به تاخیر افتاد

با شکست دادن دشمنان و آزادسازی شهرها، امتیازی به نام «Valor» را کسب می‌کنید. از «Valor» برای فرستادن نیروها یا فعال کردن مهارت‌های مخصوصی به همین نام، که اثرات و کاربردهای مختلفی دارند، استفاده می‌‎شود. هر میدان نبرد دارای پایگاه‌ها و ماشین‌آلات منحصربه‌فردی است که استفاده از آن‌ها هنگام مبارزات به شما مزیت‌های خاصی می‌دهد. به‌طور مثال، می‌توانید یک طوفان جادویی را بر سر دشمنان خود نازل کنید که همزمان با فعال کردن منجنیق، سلامت نیروهای خودی را هم بازیابی می‌کند.

اگر از پس تمام کردن مأموریت خود تا قبل از محدودیت زمانی اعلام‌شده برنیایید یا مقر فرمان‌دهی خود را از دست بدهید، شکست می‌خورید. با این حال، آیتمی با نام «Hallowed Corne Ash» در این بازی وجود دارد که امکان تلاش مجدد را برای بازیکنان فراهم می‌کند.

بازی Unicorn Overlord در تاریخ ۸ مارس (۱۸ اسفند) برای پلتفرم‌های ایکس باکس سری ایکس | اس، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5 و نینتندو سوییچ عرضه خواهد شد. دموی رایگان این بازی نیز در حال حاضر برای تمامی پلتفرم‌ها در دسترس قرار دارد و هر پیشرفتی که در این دمو انجام دهید، مستقیماً به بازی اصلی راه پیدا خواهد کرد.

منبع: Gamingbolt

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>