Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

شیائومی دوربین هوشمند C500 پرو را راهی بازار اروپا کرد

شیائومی دوربین هوشمند C500 پرو را راهی بازار کرد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

شیائومی به‌‎تازگی خانواده‌ی محصولات خانه‌ی هوشمند خود را با عرضه‌ی دوربین هوشمند C500 پرو گسترش داد. این محصول یک دوربین قابل چرخش ۳۶۰ درجه است که برای خرید در دسترس قرار گرفته است. برای آشنایی با مشخصات و ویژگی‌های دوربین هوشمند جدید شیائومی، با اِروتِک همراه باشید.

مشخصات دوربین هوشمند C500 پرو شیائومی

دوربین هوشمند C500 پرو شیائومی یک دوربین ۵ مگاپیکسلی دارد که تصاویری با رزولوشن 3K را در حالت HDR و با کیفیت بالایی ارائه می‌دهد. این دوربین همچنین دارای یک حالت نور بسیار کم برای فیلم‌برداری رنگی در موقعیت‌های کم‌نور و یک ساطع‌کننده‌ی مادون قرمز برای تصاویر سیاه‌و‌سفید واضح در تاریکی کامل است.

این دوربین برای اینکه بتواند دیدی جامع از فضای اطراف شما را به‌دست آورد، در جهت‌های افقی و عمودی به ثبت تصاویری با زاویه‌ی ۳۶۰ و ۱۱۴ درجه می‌پردازد. در صورتی هم که حریم خصوصی بیشتری می‌خواهید، یک محافظ فیزیکی لنز در نظر گرفته شده است که می‌توانید دوربین را با کشیدن این محافظ به بالا مخفی کنید.

از سایر ویژگی‌های این دوربین باید به مواردی مانند میکروفون و بلندگوی اختصاصی، پشتیبانی از وای‌فای دو‌بانده و انتقال اطلاعات به‌شکل رمزگذاری‌شده به فضای ذخیره‌سازی ابری اشاره کرد.

همچنین مطالعه کنید
عرضه جهانی ساعت هوشمند Xiaomi Watch Color 2 آغاز شد

شیائومی دوربین هوشمند C500 پرو را راهی بازار اروپا کرد

دوربین هوشمند شیائومی را می‌توان از طریق برنامه‌ی Mi Home کنترل کرد و کاربران به‌کمک این برنامه قادر به شخصی‌سازی برخی از تنظیمات و ویژگی‌هایی نظیر تشخیص حرکت، هشدارهای نویز و مناطق نظارت دوربین هستند. دوربین C500 پرو شیائومی همچنین می‌تواند از دستورات صوتی پشتیبانی کند و با الکسا آمازون و دستیار هوشمند گوگل سازگار است.

دوربین هوشمند C500 پرو هم‌اکنون با قیمت ۶۹٫۹۹ یورو در فرانسه، اسپانیا، آلمان و ایتالیا به فروش می‌رسد و در بریتانیا با قیمت ۵۹٫۹۹ پوند روانه‌ی بازار می‌شود. شیائومی در حال حاضر جزئیات بیشتری را درباره‌ی تاریخ عرضه‌ی این محصول در بازارهای دیگر اعلام نکرده است.

منبع: Gizmochina

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>