Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

فصل پنجم بازی هیلو اینفینیت

حالت Operations به فصل پنجم بازی هیلو اینفینیت اضافه شد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

استودیوی 343Industries در به‌روزرسانی جدید بازی هیلو اینفینیت (Halo Infinite) از حالت Operations رونمایی کرد. برای آشنایی با جزئیات بیش‌تر این آپدیت جدید با اِروتِک همراه باشید.

با شروع فصل پنجم بازی هیلو اینفینیت، استودیوی 343Industries اطلاعات تازه‌ای در مورد حالت Operations به اشتراک گذاشت. طبق گفته‌های این استودیو، حالت Operations مشابه رویدادهای سابق این بازی (Events) عمل خواهد کرد و فعالیت‌های رایگانی را در اختیار بازیکنان قرار می‌دهد. هر Operation در بازی هیلو اینفینیت نیز ۲۰ دسته‌ی مختلف از جوایز را شامل می‌شود که با انجام فعالیت‌های خاص در دسترس قرار می‌گیرند.

حالت Operations عنوان هیلو اینفینیت قرار است بین ۴ تا ۶ هفته فعال باشد و جوایز آن تنها در طی همین هفته‌ها قابل دسترسی خواهد بود. به عبارتی دیگر، حالت رایگان Operation با به پایان رسیدن این ۴ الی ۶ هفته خاتمه می‌یابد و بازیکنان نمی‌توانند جوایز مخصوص آن را در تاریخ دیگری باز کنند.

علاوه بر ۲۰ جایزه‌ی رایگان، حالت Operations جوایز بیش‌تری برای بازیکنان نسخه‌ی اختصاصی آن شامل می‌شود. می‌توانید Operation Pass خود را با ۵۰۰ واحد پولی بازی (Credits) ارتقا دهید تا وسیله‌ی مخصوص شخصی‌سازی دیگری را باز کنید. با ارتقا دادن Operation Pass، دیگر نگران تاریخ انقضای این حالت نیز نخواهید بود و در زمانی که این حالت فعال است، امتیاز تجربه (XP) بیش‌تری به‌دست می‌آورید و به یک گزینه‌ی چالش دیگر دسترسی خواهید داشت.

همچنین مطالعه کنید
استودیوی Certain Affinity به‌عنوان یکی از توسعه‌دهندگان اصلی بازی Exodus معرفی شد

پس از به پایان رسیدن هر Operation، امکان خرید Operation Pass مخصوص به آن در نظر گرفته شده تا بازیکنان بتوانند از جوایز تزئینی موجود در این حالت بهره ببرند. لازم به ذکر است که پیشرفت در Operation بر اساس میزان XP بازیکنان در مسابقات انجام می‌پذیرد و به همین دلیل، به یک حالت و مسابقه‌ی خاص محدود نیستید و مطابق با سبک بازی خود در Operation نیز جلو می‌روید.

ضمن ارتقا دادن Operation Pass با ۵۰۰ واحد پولی بازی (Credits)، امکان باز کردن و ارتقای کامل Operation Pass با ۲۰۰۰ واحد نیز در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفته است و با این کار، به هر ۲۰ طبقه‌ی مختلف جوایز بازی در این حالت دسترسی خواهید داشت. فصل پنجم بازی هیلو اینفینیت قرار است دو نوع Operation داشته باشد که حالت Combined Arms در تاریخ ۲۳ آبان (۱۴ نوامبر) شروع می‌شود و برای حالت Winter Contingency III باید تا تاریخ ۲۸ آذر (۱۹ دسامبر) صبر کنید.

منبع: Gamingbolt

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>