Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

بازی Halo Infinite دیگر آپدیت فصلی دریافت نخواهد کرد

بازی Halo Infinite دیگر آپدیت فصلی دریافت نخواهد کرد!

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

استودیوی ۳۴۳ اینداستریز (343Industries) به‌تازگی خبر داد که آپدیت فصل پنجم بازی Halo Infinite که در پاییز امسال منتشر شد، آخرین آپدیت فصلی بزرگ این عنوان خواهد بود. این استودیو قصد دارد تا رویکرد فصلی را کنار بگذارد و از این پس، سراغ مدل جدیدی با محوریت محتواهای «Operation» برود. این رویکرد جدید در انتشار محتوا، با آپدیتی که در تاریخ ۳۰ ژانویه (۱۰ بهمن) در دسترس قرار می‌گیرد، آغاز خواهد شد.

آپدیت رایگان بعدی بازی Halo Infinite قرار است بین هر ۴ تا ۶ هفته، جوایز رایگانی را در ۲۰ طبقه و Tier مختلف به بازیکنان ارائه کند. این محتوای جدید که «Operation Spirit of Fire» نام دارد، گزینه‌های شخصی‌سازی بیشتر، یک نقشه‌ی جدید و آیتم‌های متعددی برای حالت فورج (Forge) را به بازی اضافه خواهد کرد.

تصمیم جدید استودیوی ۳۴۳ اینداستریز مبنی‌بر فاصله گرفتن از انتشار آپدیت‌های بزرگ و فصلی، نشان‌دهنده‌ی تغییر بزرگی در سیاست‌های این استودیو و مایکروسافت برای بازی لایو سرویس Halo Infinite است. جان یونیسک (John Junyszek)، مدیر ارشد جامعه‌ی طرفداران استودیوی ۳۴۳ اینداستریز، در جریان استریمی که جمعه‌ی گذشته برگزار شده بود، بر برنامه‌های این استودیو برای پشتیبانی از بازی Halo Infinite در سال ۲۰۲۴ تأکید داشت. این مدیر ارشد اما در صحبت‌های خود به پروژه‌های بعدی استودیوی ۳۴۳ اینداستریز نیز اشاره کرد و گفت که سایر تیم‌های این استودیو بر روی بازی‌های معرفی‌نشده‌ی کاملاً جدیدی مشغول کار هستند.

طبق این سخنان جدید، وظیفه‌ی پشتیبانی از بازی Halo Infinite به تیمی اختصاصی در استودیوی ۳۴۳ اینداستریز سپرده شده است و سایر اعضای این استودیو نگاهی به بازی‌های آینده‌ی ۳۴۳ اینداستریز دارند و چندین پروژه‌ی مختلف را به‌صورت همزمان جلو می‌برند.

همچنین مطالعه کنید
بهترین بازی های نقش آفرینی سال 2023

مت بوتی (Matt Booty)، رئیس سابق استودیوهای ایکس باکس، هم تابستان امسال در این رابطه خاطرنشان کرد که استودیوی ۳۴۳ اینداستریز همچنان به ساخت بازی‌های سری هیلو ادامه خواهد داد اما این احتمال وجود دارد که سایر استودیوهای ایکس باکس نیز در آینده وظیفه‌ی توسعه‌ی عناوین جدید سری را برعهده بگیرند. در جریان این مصاحبه و وقتی از مت بوتی پرسیده شد که آیا تیم سازنده‌ی بازی‌های Call of Duty در کمپانی اکتیویژن (Activision) نیز می‌تواند بر عناوین بعدی هیلو کار کند یا خیر، وی پاسخ داد که چنین تصمیمی باید از سمت خود استودیوها باشد و مایکروسافت به وادار کردن استودیوهای خود بر توسعه‌ی پروژه‌های دیگر تمایلی ندارد.

استودیوی ۳۴۳ اینداستریز در سال ۲۰۲۳ با تعدیل نیروی گسترده‌ای مواجه شد و حدود ۱۰ هزار نفر از استودیوی ۲۲۰ هزار نفری خود را از دست داد. استودیوی Certain Affinity که در ایالت تگزاس آمریکا قرار دارد نیز سال گذشته اعلام کرد که بخشی از وظایف توسعه‌ی محتواهای بازی Halo Infinite به این استودیو واگذار شده است. «Certain Affinity» در گذشته برای ساخت عناوین مختلفی در سری‌هایی نظیر Call of Duty، هیلو، Left 4 Dead و Doom به استودیوهای دیگر نیز کمک کرده بود.

منبع: VGC

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>