Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

بازی F1 Manager 2024 به‌طور رسمی معرفی شد [تریلر]

بازی F1 Manager 2024 به‌طور رسمی معرفی شد [تریلر]

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

ماجراجویی‌های استودیوی Frontier Developments در دنیای فرمول 1 همچنان ادامه دارد و این استودیو به‌تازگی بازی F1 Manager 2024 را برای عرضه در تابستان آتی معرفی کرده است. این نسخه از سری F1 Manager برای پلتفرم‌های پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | اس، ایکس باکس وان و کامپیوتر (از طریق استیم و اپیک گیمز استور) عرضه خواهد شد. اولین تریلر این عنوان ورزشی را می‌توانید در ادامه تماشا کنید.

بازی F1 Manager 2024 شامل یک فصل تازه و خودروهای جدیدی خواهد بود و فرمت به‌روزشده‌ی F1 Sprint همراه با ده تیم رسمی را ارائه خواهد داد. با این حال، بازیکنان می‌توانند تیم‌های خودشان را بسازند و از طرح خودرو تا لوگوی لباس‌ها را شخصی‌سازی کنند. برای اینکه در بازی‌ F1 Manager 2024 بتوانید تیم خود را به موفقیت برسانید، باید کارکنان و راننده‌های جدیدی جذب کنید، با اسپانسرها مذاکره نمایید و به موارد متعدد دیگری توجه داشته باشید.

سیستم جدید روحیات در این نسخه جهت انگیزه دادن به کارکنان مورداستفاده قرار می‌گیرد و یکی از سیستم‌های حائز اهمیت بازی محسوب می‌شود. علاوه‌بر این‌ها، امکان انجام مذاکرات پویا با هوش‌مصنوعی بهبودیافته‌ی تیم‌های حریف نیز مهیا شده است. طبق وعده‌های استودیوی Frontier Developments، دوربین‌های جدید و پویا در کنار «رفتار‌های مسابقه‌ای بهبودیافته» هم بخشی از ویژگی‌های جذاب این عنوان ورزشی خواهند بود.

این استودیو، اطلاعات و جزئیات بیشتری از بازی F1 Manager 2024 را تا قبل از عرضه‌ی رسمی آن در تابستان ۲۰۲۴ به اشتراک خواهد گذاشت. نقد و بررسی اِروتِک از بازی F1 Manager 2023 را نیز می‌توانید در این‌جا مطالعه کنید.

همچنین مطالعه کنید
جزئیات حالت نیو گیم پلاس بازی استلار بلید مشخص شد

منبع: Gamingbolt

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>