Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

بازی EA Sports College Football 25 رسماً معرفی شد

بازی EA Sports College Football 25 رسماً معرفی شد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

بازی NCAA Football 14 که در سال ۲۰۱۳ میلادی عرضه شد، آخرین‌‎باری بود که بخش ورزشی شرکت الکترونیک آرتز (EA Sports) یک بازی جدید از فوتبال کالجی منتشر کرد، چرا که این کمپانی نتوانست در آن زمان مجوز NCAA خود را تمدید کند و این سری را ادامه دهد. با این حال، ظاهراً مجموعه‌ی محبوب EA به‌زودی برخواهد گشت و سرانجام شاهد عنوان جدیدی از این سری ورزشی خواهیم بود. گزارشاتی که چندین سال پیش منتشر شده بودند، به احیای فوتبال کالجی الکترونیک آرتز اشاره می‌کردند و حالا بعد از مدت‌ها انتظار، این شرکت به‌طور رسمی بازگشت این مجموعه را تأیید کرده است.

بازی EA Sports College Football 25 به‌تازگی با تیزر تبلیغاتی جدیدی در شبکه‌ی اجتماعی توییتر معرفی شد. این تیزر که توسط حساب رسمی EA Sports College منتشر شده است، هیچ محتوایی از گیم‌پلی بازی را به تصویر نمی‌کشد و جزئیاتی از این عنوان را به اشتراک نمی‌گذارد اما به‌صورت رسمی خبر از ساخت قسمت جدیدی از این سری بازی فوتبال کالجی می‌دهد. الکترونیک آرتز همچنین با این تیزر جدید تأیید کرده است که رونمایی کامل از بازی‌ EA Sports College Football 25 در ماه مِه ۲۰۲۴ (حوالی اردیبهشت یا خرداد ۱۴۰۳) صورت می‌گیرد.

همچنین مطالعه کنید
بازی Kingdom Come: Deliverance 2 معرفی شد؛ اعلام پلتفرم های مقصد و سال انتشار

این بازی برای عرضه در تابستان آتی برنامه‌ریزی شده است اما در حال حاضر جزئیاتی از تاریخ انتشار این عنوان یا پلتفرم‌های مقصد آن در دسترس نداریم و احتمالاً برای اطلاعات بیشتر باید منتظر رونمایی کامل بازی EA Sports College Football 25 در ماه مِه بمانیم.

منبع: Gamingbolt

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>