Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

مشخصات شیائومی میکس فولد 4 فاش شد

مشخصات شیائومی میکس فولد 4 فاش شد؛ از ظرفیت 1 ترابایتی تا ارتباط ماهواره ای

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

گوشی‌های تاشو سری میکس فولد (Mix Fold) شیائومی مدت‌هاست که محدود به بازار چین بوده‌اند اما با توجه به ادعای اخیر یکی از اکانت‌های افشاگری مطرح، ظاهراً گوشی شیائومی میکس فولد 4 راهی بازارهای جهانی نیز خواهد شد. اکنون و با مشخصات جدیدی که توسط یک افشاگر باسابقه به اشتراک گذاشته شده است، اطلاعات بیشتری درباره‌ی این پرچمدار تاشو به‌دست آورده‌ایم.

اکانت افشاگری شناخته‌شده‌ی چینی Digital Chat Station به‌تازگی مشخصات یک گوشی تاشو جدید را در پیام‌رسان ویبو منتشر کرده است و اگرچه مستقیماً به نام «میکس فولد 4» اشاره نداشت اما نماد «~» را در پایان پست خود قرار داد تا نشان دهد که درباره‌ی محصول شیائومی صحبت می‌کند. از این رو، به نظر می‌رسد که با مشخصات فاش‌شده‌ی گوشی میکس فولد 4 روبه‌رو هستیم.

این افشاگر ادعا کرده است که گوشی تاشو جدید شیائومی دارای طراحی مستحکم‌تر، لولای بهبودیافته و صفحه‌نمایش تاشو تخت‌تر (ظاهراً با چین‌خوردگی کمتر) است. علاوه‌بر این‌، Digital Chat Station اضافه می‌کند که این دستگاه با تراشه‌ی اسنپ‌دراگون 8 نسل 3، ۱۶ گیگابایت رم، ۱ ترابایت فضای ذخیره‌سازی (که احتمالاً گزینه‌هایی با ظرفیت کمتر نیز ارائه خواهند شد)، یک باتری ۵٬۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی یا با ظرفیت بیشتر، پشتیبانی از شارژ سریع ۱۰۰ واتی و شارژ بی‌سیم در دوره‌ی آزمون و ارزیابی به سر می‌‎برد.

مشخصات شیائومی میکس فولد 4 فاش شد

طبق گفته‌های این اکانت افشاگری، گوشی تاشو شیائومی یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با دیافراگم ثابت و باز، همراه با یک دوربین پریسکوپی جدید دارد. باید امیدوار بود که این دوربین پریسکوپی جدید، جایگزین سنسور ۱۰ مگاپیکسلی میکس فولد 3 شود و رزولوشن بهتری را برای زوم دوربرد ارائه دهد.

همچنین مطالعه کنید
گوشی اوپو A2x با تراشه دایمنسیتی 6020 رونمایی شد

از نکات جالب دیگری که در مشخصات افشاشده‌ی جدید این گوشی به چشم می‌خورد، باید به برخورداری نسل بعدی پرچمدار تاشو شیائومی از ارتباط ماهواره‌ی دو طرفه و مقاوم بودن آن در برابر آب اشاره داشت. احتمالاً ارتباط ماهواره‌ای میکس فولد 4 تنها محدود به بازار چین باشد، چرا که در حال حاضر گوشی‌های اندرویدی بسیار کمی را می‌توان در بازارهای جهانی پیدا کرد که حتی از ارتباط ماهواره‌ای یک‌طرفه بهره ببرند. مقاومت در برابر آب اما بهبود بسیار خوبی نسبت به گوشی‌های تاشو قبلی شیائومی خواهد بود و میکس فولد 4 را از این نظر به گوشی‌های تاشو دیگری از کمپانی‌های هواوی، سامسونگ و گوگل نزدیک می‌کند.

منبع: AndroidAuthority

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>