Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

بازی Assassin’s Creed Hexe ظاهراً تاریک‌ترین عنوان سری اساسینز کرید خواهد بود

بازی Assassin’s Creed Hexe تاریک ترین عنوان سری اساسینز کرید خواهد بود!

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

بازی Assassin’s Creed Codename Red، نسخه‌ی بعدی سری اساسینز کرید است اما یوبی‌سافت چند سال پیش به سایر عناوین آینده‌ی فرانچایز پرچمدار خود نیز اشاره کرده بود. یکی از این بازی‌ها «Assassin’s Creed Codename Hexe» نام دارد که معرفی آن همزمان با بازی Red در سال ۲۰۲۲ میلادی و به‌عنوان اثری که بعد از این نسخه عرضه می‌شود، صورت گرفت.

کمپانی فرانسوی یوبی‌سافت تاکنون درباره‌ی Assassin’s Creed Hexe تأیید کرده است که این بازی در دوران محاکمات جادوگران جریان خواهد داشت و برخلاف عناوین اخیر این سری (تا Red)، یک بازی نقش‌آفرینی نخواهد بود. غیر از این موضوع اما اطلاعات دیگری به‌طور رسمی از این بازی در دسترس قرار ندارد. با این حال، گزارش تازه‌ی تام هندرسون در سایت اینسایدر گیمینگ (Insider Gaming) جزئیات جدیدی از این عنوان را افشا کرده است.

طبق این گزارش، بازی Assassin’s Creed Hexe توسط اعضای یوبی‌سافت به‌عنوان «تاریک‌ترین بازی تاریخ اساسینز کرید» شناخته می‌شود که هم‌خوانی مناسبی با دوران تاریخی خاص آن دارد. این بازی ظاهراً دارای یک پروتاگونیست و شخصیت اصلی مونث به نام «السا» (Elsa) نیز است اما گزارش تام هندرسون اشاره می‌کند که نام این شخصیت هنوز قطعی نشده و از «السا» صرفاً به‌عنوان نام فعلی او استفاده می‌شود.

از بازی Assassin’s Creed Chronicles: China که در سال ۲۰۱۵ عرضه شد تاکنون، سری اساسینز کرید پروتاگونیست مونث واحد نداشته است و طی این سال‌ها، انتخاب شخصیت اصلی بین دو گزینه‌ی مرد و زن به‌صورت همزمان در برخی از عناوین این مجموعه (مانند اساسینز کرید والهالا) به بازیکنان ارائه می‌شد. صحت این گزارش، «السا» را به اولین پروتاگونیست زن در بازی‌های اصلی سری اساسینز کرید نیز تبدیل خواهد کرد.

همچنین مطالعه کنید
انتشار نسخه دمو بازی The Matrix Awakens با 35000 عابرپیاده و 7000 ساختمان!

تام هندرسون همچنین ادعا کرده که بازی Assassin’s Creed Codename Hexe برای عرضه در سال ۲۰۲۶ برنامه‌ریزی شده است و قبل از انتشار آن، بازی چندنفره‌ی Assassin’s Creed Invictus در تاریخ نامشخصی در سال ۲۰۲۵ در دسترس قرار خواهد گرفت. هر دو بازی، بخشی از هاب لایو سرویس «Assassin’s Creed Infinity» خواهند بود. گزارش دیگری نیز اواخر سال ۲۰۲۴ میلادی را به‌عنوان بازه‌ی زمانی انتشار بازی Assassin’s Creed Codename Red معرفی می‌کرد.

منبع: Gamingbolt

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>