Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

بازی Star Wars Outlaws احتمالاً در نیمه اول سال 2024 عرضه می‌شود

بازی Star Wars Outlaws احتمالاً در نیمه اول سال 2024 عرضه می‌شود

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

ابهامات و سوالات زیادی پیرامون برنامه‌های آینده‌ی یوبی‌سافت برای سال جاری میلادی وجود دارد و بسیاری کنجکاو هستند که ببینند طی چند ماه آینده باید منتظر چه بازی‌هایی از این کمپانی فرانسوی باشیم. بازی Star Wars Outlaws یکی از عناوین موردانتظار یوبی‌سافت برای سال ۲۰۲۴ به‌شمار می‌رود که توسط استودیوی مسیو اینترتینمنت (Massive Entertainment) در دست ساخت قرار دارد و یک بازی اکشن-ماجراجویی جهان‌باز را در دنیای جنگ ستارگان (یا به بیان دقیق‌تر، جنگ‌های ستاره‌ای) ارائه خواهد داد. با این حال، همچنان مشخص نیست که این بازی دقیقاً در چه تاریخی به‌صورت رسمی عرضه خواهد شد.

تام هندرسون، یکی از ژورنالیست‌های شناخته‌شده‌ی سایت Insider Gaming، اخیراً مدعی شده است که بازی‌ Star Wars Outlaws طبق برنامه‌ریزی‌های فعلی یوبی‌سافت در نیمه‌ی اول سال ۲۰۲۴ و قبل از ماه ژوئیه (۱۱ تیر تا ۱۰ مرداد) منتشر می‌شود. هندرسون حتی در گزارش خود به بازه‌ی زمانی دقیق‌تری اشاره داشته است و ماه مه ۲۰۲۴ (۱۲ اردیبهشت تا ۱۱ خرداد ۱۴۰۳) را به‌عنوان ماهی که بازی Star Wars Outlaws در آن عرضه خواهد شد، معرفی کرده است.

بازی Star Wars Outlaws احتمالاً در نیمه اول سال 2024 عرضه می‌شود

در راستای شایعاتی که به‌تازگی در مورد تاریخ عرضه‌ی بازی Assassin’s Creed Codename Red مطرح شده بود، تام هندرسون نیز تأیید کرده است که بازی بعدی مجموعه‌ی اساسینز کرید در نیمه‌ی دوم سال ۲۰۲۴ به انتشار خواهد رسید. فراتر از سال ۲۰۲۴ هم می‌توان انتظار عرضه شدن ریمیک بازی Splinter Cell، یک بازی جدید از سری Ghost Recon و چندین عنوان دیگر را از سوی یوبی‌سافت داشت.

همچنین مطالعه کنید
شایعه؛ اخبار جدیدی از ریمیک Paper Mario و Luigi’s Mansion 2 HD در راه است

چند هفته پیش بود که دیزنی به احتمال انتشار بازی Star Wars Outlaws در «اواخر» سال جاری میلادی اشاره کرد اما یوبی‌سافت به‌سرعت در بیانیه‌ای به تکذیب این موضوع پرداخت و آن را اشتباهی از طرف دیزنی خواند. این کمپانی فرانسوی در حال حاضر بازی Star Wars Outlaws را به‌شکل رسمی برای عرضه در سال ۲۰۲۴ برنامه‌ریزی کرده و بازه‌ی زمانی کوتاه‌تری را با علاقه‌مندان به اشتراک نگذاشته است. هر زمان که این عنوان عرضه شود، بازیکنان در پلتفرم‌های ایکس باکس سری ایکس/اس، پلی استیشن 5 و کامپیوتر به آن دسترسی پیدا خواهند کرد.

منبع: Gamingbolt

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>