Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

قیمت نسخه جهانی شیائومی اسمارت بند 8 پرو لو رفت

قیمت نسخه جهانی اسمارت بند 8 پرو شیائومی افشا شد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اسمارت بند 8 پرو شیائومی که در ماه اوت سال ۲۰۲۳ به‌صورت رسمی روانه‌ی بازار چین شده بود، اکنون در حال آماده شدن برای عرضه‌ی جهانی است و احتمالاً به‌زودی و در جریان رویداد آینده‌ی MWC شاهد این اتفاق خواهیم بود.

این گجت پوشیدنی از طراحی مشابه ساعت‌های هوشمند برخوردار است و قابلیت‌های پایش سلامتی را به کاربران ارائه می‌کند. قبل از اینکه نسخه‌ی جهانی مچ‌بند هوشمند شیائومی رسماً عرضه شود، «Sudhanshu Ambhore» به‌عنوان یکی از افشاگران شناخته‌شده‌ و قابل اعتماد در این حوزه، جزئیات تازه‌ای را درباره‌ی قیمت‌گذاری شیائومی اسمارت بند 8 پرو در اروپا به اشتراک گذاشت.

قیمت اسمارت بند 8 پرو شیائومی

طبق گفته‌های این منبع، قیمت رسمی شیائومی اسمارت بند 8 پرو در اروپا ۸۹ یورو خواهد بود. با این حال، این قیمت ممکن است بسته به تبلیغات و نرخ مالیات، توسط خرده‌فروشی‌ها با برچسب قیمتی ۶۹ یورو نیز به فروش برسد.

این موضوع قطعاً خبر خوبی برای مصرف‌کنندگان به حساب می‌آید، چرا که اسمارت بند 7 پرو به‌عنوان نسل قبلی مچ‌بندهای هوشمند شیائومی در اروپا با قیمت ۹۹ یورو برای خرید در دسترس قرار گرفته بود. حالا که نسل جدید و مدل ارتقایافته‌ی این مچ‌بند هوشمند با قیمت کمتری روانه‌ی بازارهای اروپا می‌شود، احتمالاً این تصمیم باعث بازخورد و استقبال بهتر خریداران خواهد شد.

همچنین مطالعه کنید
آمازفیت بند 7 با عمر باتری ارتقا‌یافته و یک نمایشگر بزرگ رونمایی شد

در مورد رنگ‌بندی‌های اسمارت بند 8 پرو هم باید گفت که شیائومی‌ گجت پوشیدنی جدیدش را در دو رنگ مشکی و نقره‌ای موجود خواهد کرد.

مشخصات اسمارت بند 8 پرو شیائومی

تبلت شیائومی پد 6 مکس و ساعت هوشمند اسمارت بند 8 پرو رونمایی شدند

بند 8 پرو به یک صفحه‌نمایش ۱٫۷۴ اینچی امولد با نرخ نوسازی ۶۰ هرتز و حداکثر روشنایی ۶۰۰ نیتی مجهز شده است و تا عمق ۵ متری در برابر نفوذ آب مقاوم عمل می‌کند.

قابلیت‌های مربوط به سلامتی این مچ‌بند هوشمند نیز مواردی مانند سنسور ضربان قلب، سنسور اکسیژن خون، پایش خواب، پایش چرخه‌ی قاعدگی و نظارت‌ بر سطح استرس را دربرمی‌گیرند. این گجت پوشیدنی همچنین از بیش از ۱۵۰ حالت ورزشی مختلف پشتیبانی می‌کند و از سنسور حسی‌جسمی برای پایش اطلاعات تخصصی در حین تمرین‌های بوکس بهره‌مند است.

اسمارت بند 8 پرو از تراشه‌ی GNSS بهره می‌برد و پشتیبانی از بیش از ۵ سیستم ماهواره‌ای را ارائه می‌دهد تا به ردیابی دقیق‌تر مسیرها کمک برساند. در طراحی این مچ‌بند هوشمند یک دستیار صوتی هم لحاظ شده است و امکان کنترل آن از طریق دستگاه‌های هوشمند دیگر شیائومی نیز وجود دارد.

گجت پوشیدنی اسمارت بند 8 پرو شیائومی‌ دارای یک چراغ قوه، قابلیت کنترل دوربین و موسیقی، نمایش تغییرات آب‌وهوایی و اعلانات است. انرژی این گجت نیز از طریق یک باتری ۲۹۷ میلی‌آمپرساعتی تأمین می‌شود که با هر شارژ کامل، تا ۱۴ روز دوام خواهد آورد.

منبع: Gizmochina

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>