Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

بازی Exoprimal

تاریخ آغاز فصل چهارم بازی Exoprimal اعلام شد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اگرچه کپکام (Capcom) در حال حاضر مشغول مقدمه‌چینی فصل سوم بازی Exoprimal است و قصد دارد آیتم‌های تزئینی مربوط به سری محبوب مانستر هانتر (Monster Hunter) را همراه با باس فایت جدید «Rathalos» به بازی اضافه کند، این کمپانی ژاپنی برای فصل چهارم عنوان چندنفره‌ی آنلاین خود نیز برنامه‌ریزی کرده است. طبق اعلام رسمی کپکام، فصل چهارم بازی Exoprimal در ماه آوریل سال ۲۰۲۴ میلادی (بین ۱۳ فروردین تا ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) آغاز خواهد شد و امکان ساخت مسابقات سفارشی (Custom Match) را برای بازیکنان فراهم می‌کند. علاقه‌مندان می‌توانند دوستان خود از سایر پلتفرم‌ها را دعوت کنند و به تجربه‌ی بخش داستانی بازی بپردازند یا حتی تنظیمات مختلف آن را تغییر دهند.

فصل چهارم بازی Exoprimal همچنین شامل یک حالت کو-آپ ۱۰ نفره‌ی جدید می‌شود و محتواهایی نظیر «Time Loop Rebellion» و «Beta Variant Exosuits» را در دسترس کاربران قرار می‌دهد. با شروع فصل ۴، ماژول‌ها و ریگ‌های جدیدی نیز به این بازی اضافه خواهند شد و ظاهراً قرار است شاهد همکاری دیگری با یکی از عناوین کپکام هم باشیم. با وجود اینکه کپکام هنوز جزئیات بیشتری در این رابطه به اشتراک نگذاشته است، طرفداران امیدوار به اضافه شدن آیتم‌ها و محتواهای مربوط به سری قدیمی Dino Crisis به فصل چهارم بازی Exoprimal هستند.

همچنین مطالعه کنید
تاریخ انتشار بازی EA Sports FC 24 به بیرون درز کرد
نقشه‌راه بازی Exoprimal
نقشه‌راه بازی Exoprimal

بازی Exoprimal در حال حاضر بر روی پلتفرم‌های ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | اس، پلی استیشن ۴، پلی استیشن ۵ و کامپیوتر قابل تجربه است. علی‌رغم اینکه تعداد بازیکنان عنوان چندنفره‌ی کپکام توانست در ۱۲ روز اول انتشار از ۱ میلیون نفر عبور کند (احتمالاً به‌دلیل اضافه شدن به سرویس گیم پس مایکروسافت)، این بازی تا اواخر شهریورماه امسال کمتر از ۹۴۰ هزار نسخه به فروش رسانده بود.

منبع: Gamingbolt

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>