Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

قابلیت Circle to Search چه زمانی به سایر گوشی‌های اندرویدی می‌آید؟

قابلیت Circle to Search چه زمانی به سایر گوشی های اندرویدی می‌آید؟

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

کمپانی سامسونگ در رویداد Unpacked (رونمایی از گوشی‌های سری گلکسی S24 و هوش مصنوعی گلکسی) از یک قابلیت جدید مبتنی بر هوش مصنوعی با نام “Circle to Search” رونمایی کرد. در حال حاضر این قابلیت تنها در اختیار کاربران گوشی‌های سری گلکسی S24 و سری پیکسل 8 قرار دارد و سایر کاربران گوشی‌های هوشمند مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید (یا به اصطلاح گوشی‌های اندرویدی)، توانایی استفاده از این قابلیت را ندارند! با این حال، انتظار می‌رود این قابلیت، مشابه با سایر قابلیت‌هایی که کمپانی گوگل منتشر می‌کند، به‌زودی به سایر دستگاه‌های اندرویدی نیز پای خود را باز کند.

‏قابلیت Circle to Search چیست و چه زمانی برای سایر دستگاه‌های اندرویدی منتشر خواهد شد؟

قابلیت Circle to Search که در یک همکاری مشترک توسط دو کمپانی گوگل و سامسونگ توسعه یافته است، به کاربران اجازه می‌دهد در تمامی اپلیکیشن‌ها (اعم از گالری تصاویر، شبکه‌های اجتماعی یا مرورگر وب) بدون ترک صفحه مورد نظر و از طریق خط کشیدن دور هر “شی، فرد یا مکان” در تصویر به نمایش درآمده بر روی نمایشگر یا خط کشیدن زیر یک محتوای متنی، موارد مورد نظر خود را به راحتی در موتور جستجوی گوگل، جستجو کرده و به آسانی به اطلاعات بیشتری در رابطه با آن‌ها دست یابند. در ویدیو زیر، بخشی از تیزر تبلیغاتی کمپانی گوگل برای این قابلیت را مشاهده می‌فرمایید:

همچنین مطالعه کنید
مدل‌های وانیلی (استاندارد) آیفون 15 ممکن است دارای دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی باشند

کمپانی سامسونگ به‌تازگی در یک بیانیه مطبوعاتی جزئیات تازه‌ای در رابطه با شکسته‌شدن رکورد فروش سری گلکسی S24 در کشور هلند را در اختیار اصحاب رسانه قرار داد. با استناد به گزارشات منتشرشده پیش‌سفارش‌های ثبت‌شده برای جدیدترین گوشی‌های پرچم‌دار سامسونگ در این منطقه با افزایش 50 درصدی مواجه شده است. این کمپانی مدعی است که قابلیت انحصاری “Circle to Search” یکی از قابلیت‌های منحصر به فرد سری گلکسی S24 و از دلایل اصلی استقبال مشتریان از این سری است.

کمپانی سامسونگ در ادامه این بیانیه از احتمال راه‌یابی قابلیت Circle to Search به سایر گوشی‌های اندرویدی از ماه نوامبر سال جاری میلادی (ماه‌های آبان یا آذر سال 1403 شمسی) خبر داد. با این حال، این کمپانی اشاره کرد که در حال حاضر “هیچ‌گونه اقدام و همکاری برای انتشار این قابلیت در گوشی‌های سایر کمپانی‌ها در دست نیست”. از این رو، انتظار می‌رود این قابلیت از سه ماهه چهارم سال 2024 یا سه ماهه نخست 2025 میلادی به سایر گوشی‌های اندرویدی راه پیدا کند.

قابلیت Circle to Search چه زمانی به سایر گوشی‌های اندرویدی می‌آید؟

گفتنی است که “قابلیت Circle to Search” قابلیت چندان جدیدی نیست و کمپانی گوگل پیش‌تر نیز امکان جستجو اطلاعات موجود در تصاویر و متن‌ها از طریق گوگل لنز (Google Lens) را در اختیار تمامی کاربران قرار داده بود. با این حال “سهولت” استفاده از این قابلیت انکارناپذیر است و به نظر می‌رسد “راحتی هر چه بیشتر” برگ برنده اصلی سامسونگ در جلب توجه مشتریان بالقوه برای خریداری سری گلکسی S24 بوده است.

منبع: Androidauthority

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>