Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

طبق گزارش‌ها، ریمِیک بازی Assassin's Creed 4: Black Flag در راه است

طبق گزارش‌ها، ریمِیک بازی Assassin’s Creed 4: Black Flag در راه است

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

یوبی سافت بیشتر و بیشتر به زندگی دزدان دریایی متمایل شده است. به نظر می‌رسد این استودیو اکنون در حال کار بر روی بازسازی بازی محبوب Assassin’s Creed 4: Black Flag است. طبق گزارشی از Kotaku، این پروژه هنوز در مراحل اولیه توسعه قرار دارد و تا چند سال آینده آماده نخواهد شد. همچنین این شایعه مدعی است که تیمی در یوبی‌سافت سنگاپور به شدت درگیر این هستند که از مطابقت بازی با استانداردهای مدرن اطمینان داشته باشند.

به غیر از این جزییات، اطلاعات زیادی در مورد بازسازی بازی دیگری در آینده وجود ندارد و مشخص نیست که آیا یوبی سافت از عناوین اخیر مانند Assassin’s Creed Valhalla الهام گرفته و عناصر RPG بیشتری را در بازی‌های خود جای دهد یا خیر. همچنین لازم به ذکر است که این تنها بازی دزدان دریایی در حال ساخت یوبی سافت نیست. این استودیو از سال 2013 روی بازی Skull and Bones کار می‌کند، اما از آن زمان، انتشار این بازی چندین بار به تعویق افتاده است و وعده داد شده که در سال مالی 2024 منتشر خواهد شد. با وجود تأخیرهای متعدد، یوبی سافت اعلام کرد که نسخه بتای بازی Skull and Bones از 25 تا 28 آگوست (3 تا 6 شهریور) راه‌اندازی (آماده بازی) خواهد شد.

همچنین مطالعه کنید
تریلر سینماتیک بازی Marvel’s Spider-Man 2 منتشر شد

Assassin's Creed 4: Black Flag

بازی Assassin’s Creed 4: Black Flag در سال 2013 بر روی پلتفرم‌های متعددی از جمله پلی استیشن 3، پلی استیشن 4، Wii U، ایکس باکس 360 و ایکس باکس وان و همچنین بعدها بر روی سوییچ و گوگل استادیا (متوقف‌شده) منتشر شد. همانطور که از نام بازی پیداست، شما در نقش یک دزد دریایی که به فرقه اساسین پیوسته بازی می‌کنید. این عنوان، یکی از محبو‌ب‌ترین بازی‌ها در میان انجمن Assassin’s Creed است.

منبع :Gamespot.com

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>