Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

داستان نسخه جدید اساسینز کرید با نام "اساسینز کرید ریفت" در بغداد اتفاق می‌افتد

داستان نسخه جدید اساسینز کرید با نام “اساسینز کرید ریفت” در بغداد اتفاق می‌افتد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

به‌تازگی شایعاتی در اینترنت منتشر شده مبنی بر اینکه نسخه بعدی فرنچایز محبوب اساسینز کرید در دوران آزتک‌ها (Aztec) اتفاق می‌افتد، اما کمی بعد، جیسون شرایر به‌سرعت این ادعاها را رد کرد. این روزنامه‌نگار اظهار داشته است که نسخه بعدی این مجموعه، عنوانی با مقیاس کوچک‌تر و متمرکز بر مخفی‌کاری به نام “اساسینز کرید ریفت (Assassin’s Creed Rift)” است که در بغداد اتفاق می‌افتد.

شرایر اوایل سال جاری میلادی گزارش داده بود که یوبی سافت قصد دارد یک عنوان اسپین آف با حضور Basim، شخصیتی که در اساسینز کرید والهلا معرفی شده است را بسازد. طبق گزارش‌ها، این بازی در مقیاس بسیار کوچک‌تر از سری اصلی است و بیشتر بر جنبه‌های مخفیانه این فرنچایز تمرکز خواهد کرد.

این عنوان کوچک‌تر، قبل از نسخه اصلی و بسیار بزرگ‌تر کمپانی یوبی‌سافت یعنی “اساسینز کرید اینفینیتی (Assassin’s Creed Infinity)“، منتشر خواهد شد.

نسخه جدید اساسینز کرید با نام "اساسینز کرید ریفت" در بغداد اتفاق می‌افتد

اطلاعات زیادی در مورد «ریفت» یا «اینفینیتی» در دست نیست، جز اینکه اولی قبلاً برنامه‌ریزی شده بود که یک نسخه کوچک باشد، اما ظاهراً دامنه آن افزایش یافته است تا وجود آن را به عنوان یک عنوان مستقل توجیه کند. فرنچایز اساسینز کرید، علی‌رغم بازخوردهای متفاوت در مورد آخرین عناوین خود مثل والهلا، به‌طور باورنکردنی قوی‌تر شده است.

همچنین مطالعه کنید
آپدیت 1.42 بازی گرن توریسمو 7 منتشر شد؛ 3 خودروی جدید، منوهای اضافی و موارد بیشتر

با این حال، این مجموعه به شدت از ریشه‌های اکشن مخفی‌کاری خود فاصله گرفته و به یک فرنچایز عظیم و اکشن RPG تبدیل شده است که بیشتر در رگه بازی‌هایی مانند The Witcher 3 است. این مسیر جدید هم تحسین و هم انتقاد بسیاری را برانگیخته است. اما طرفداران دیرینه این بازی با کارگردانی جدید آن احساس بیگانگی می‌کنند.

اگر ادعاهای شرایر واقعا درست باشد، شاید طرفداران قدیمی این مجموعه بالاخره یک بازی اساسینز کرید اصیل را در اختیار داشته باشند. یوبی سافت هنوز در مورد توسعه هر یک از عناوین این سری اظهارنظر رسمی نکرده است و جالب است که ببینیم این استودیو چه جدول زمانی برای این بازی‌ها در نظر گرفته است.

منبع: Mysmartprice

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>