Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

گلکسی اسمارت تگ 2 سامسونگ گواهی بلوتوث را دریافت کرد

گلکسی اسمارت تگ 2 سامسونگ گواهی بلوتوث را دریافت کرد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

در سال ۲۰۲۱، سامسونگ همراه با معرفی خانواده گلکسی S21، ردیاب‌های گلکسی اسمارت تگ (Galaxy SmartTag) و اسمارت تگ پلاس (+SmartTag) را نیز معرفی کرد. در ماه مارس سال جاری میلادی نیز، شایعاتی درباره‌ی به‌روزرسانی ردیاب‌های سامسونگ در اواخر امسال مطرح شد. این شایعات حاکی بر آن بود که سامسونگ قصد دارد ردیاب جدیدی با نام گلکسی اسمارت تگ 2 (Galaxy SmartTag 2) را معرفی کند. اکنون نیز یک گواهینامه درباره این ابزار به بیرون درز کرده که ممکن است نشان‌دهنده‌ی صحت این شایعات باشد.

گلکسی اسمارت تگ 2 سامسونگ گواهی بلوتوث را دریافت کرد

این گواهینامه مربوط به دستگاه جدید سامسونگ بوده و از پایگاه داده بلوتوث SIG انتشار یافته است. در این لیست تنها نام این محصول به چشم می‌خورد و اطلاعات بیشتری را افشا نکرده است. با این حال، از جمله تغییراتی که در گلکسی اسمارت تگ 2 قابل مشاهده است، می‌توان به استفاده از بلوتوث 5.3 به جای رادیو بلوتوث 5.1 که در نسخه قبلی این ردیاب‌ها یعنی دستگاه گلکسی اسمارت تگ استفاده می‌شد، اشاره کرد. بلوتوث 5.3، مشابه نسخه 5.1 با بهبود‌های اندک است، اما همچنان باعث مصرف انرژی و تداخل کمتر در اتصال و کیفیت آن و نیز افزایش امنیت کلی اتصال می‌شود.

با همه این اوصاف، هنوز هیچ اطلاعات دقیق و رسمی درباره اسمارت تگ 2 در دست نیست. البته احتمال وجود دارد که سامسونگ، دکمه‌ی دستگاه و قابلیت برنامه‌ریزی آن را برای کنترل دستگاه‌های استفاده‌کننده از اینترنت اشیاء از طریق تلفن همراه شما را حفظ کند. همچنین، بسیاری از کاربران علاقه‌مند هستند که ببینند آیا همانند دستگاه اسمارت تگ پلاس، نسخه جداگانه‌ای از اسمارت تگ 2 نیز برای پشتیبانی از فناوری UWB وجود خواهد داشت یا همه‌ی این دستگاه‌ها دارای این فناوری خواهند بود.

همچنین مطالعه کنید
شارژر بی‌سیم ساعت گلکسی واچ 5 سامسونگ، توسط سازمان RRA تایید شد

گلکسی اسمارت تگ 2 سامسونگ گواهی بلوتوث را دریافت کرد

احتمالاً نیازی به صبر طولانی برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره اسمارت تگ 2 نیست، زیرا در صورت صحت شایعات، ممکن است این دستگاه جدید در رویداد آینده گلکسی آنپکد (Galaxy Unpacked) سامسونگ همراه با گلکسی زد فولد 5 (Galaxy Z Fold5) و زد فلیپ 5 (Z Flip5)، معرفی شود. این رویداد در هفته آخر ماه جولای (ماه جاری میلادی) برگزار خواهد شد.

منبع: Gsmarena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>