Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

کنسول دستی استیم دک اولد معرفی شد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

کمپانی وَلو (Valve) بدون اطلاع قبلی و کاملاً غیرمنتظره از کنسول دستی جدید خود با نام استیم دک اولد (Steam Deck OLED) رونمایی کرد. این کنسول قابل حمل به‌زودی و در تاریخ ۱۶ نوامبر (۲۵ آبان) در دسترس علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد کنسول بازی جدید ولو با اِروتِک همراه باشید.

کنسول دستی استیم دک اولد معرفی شد

«استیم دک اولد» همان‌طور که از نامش مشخص است، برجسته‌ترین ویژگی خود را در نمایشگرش جا داده و این کنسول قابل حمل از یک صفحه‌نمایش اولد (OLED) ۷.۴ اینچی بهره می‌برد. علاوه بر نمایشگر نیز شاهد طول عمر باتری بهبودیافته و وزن سبک‌تر نسبت به کنسول دستی قبلی ولو یا همان استیم دک با صفحه‌نمایش LCD هستیم.

کنسول دستی استیم دک اولد معرفی شد

ولو با شعار «تمام چیزهایی که در مورد استیم دک دوست دارید» با کنسول قابل حمل جدید خود جلو آمده و حالا با نمایشگر اولد این کنسول، از «رنگ‌های بیشتر، سیاهی خالص و رندر حرکتی (Motion Rendition) فوق‌العاده» همراه با محدوده‌ی دینامیکی بالا (HDR) پشتیبانی می‌کند. طبق گزارشات، طول عمر باتری کنسول استیم‌ دک اولد حدود ۳۰ تا ۵۰ درصد بیشتر از استیم‌ دک‌ است، چرا که این کنسول دستی جدید با نمایشگر اولد خود و APU کمپانی AMD مصرف کم‌تری داشته و کارآمدتر عمل می‌کند. به لطف بهره‌مندی از Wi-Fi 6E، امکان تجربه‌ی دانلودهای سریع‌تر با این کنسول فراهم شده و از نظر وزنی نیز استیم دک اولد حدود پنج درصد (۳۰ گرم) سبک‌تر از مدل مجهز به نمایشگر LCD است.

همچنین مطالعه کنید
کنترلر «کیشی اولترا» ریزر گوشی شما را به کنسول دستی تبدیل می‌کند!

کنسول دستی استیم دک اولد معرفی شد

کنسول قابل حمل استیم دک اولد در دو نسخه قابل دسترس خواهد بود. اولین مدل مجهز به حافظه‌ی داخلی ۵۱۲ گیگابایتی SSD از نوع NVMe، یک کیف حمل کنسول بازی و پکیج پروفایل استیم است که ۵۴۹ دلار قیمت دارد. مدل دوم استیم دک اولد اما یک منبع تغذیه‌ی ۴۵ واتی با کابل شارژ ۲.۵ متری، کیف حمل با آستر قابل جداسازی، ویدیوی اختصاصی که هنگام روشن کردن کنسول می‌بینید، یک تم و پوسته‌ی صفحه‌کلید مجازی، محافظ صفحه‌نمایش ضدانعکاس و ۱ ترابایت حافظه‌ی SSD از نوع NVMe است. در همین حال، قیمت مدل ۲۵۶ گیگابایتی کنسول دستی استیم دک که به صفحه‌نمایش LCD مجهز می‌باشد، به ۳۹۹ دلار کاهش پیدا کرد.

منبع: Gamingbolt

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>