جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

شیائومی از ماشین لباسشویی جدید میجیا با ظرفیت 10 کیلوگرم رونمایی کرد

شیائومی از ماشین لباسشویی جدید میجیا با ظرفیت 10 کیلوگرم رونمایی کرد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

کمپانی شیائومی به‌طور رسمی ماشین لباسشویی جدید میجیا با نام کامل «Mijia Super Clean Washing Machine» را به بازار معرفی کرد. این محصول که ظرفیتی برابر با ۱۰ کیلوگرم دارد، با قیمت ۱٬۱۹۹ یوان (حدود ۱۶۸ دلار) عرضه می‌شود. برای آشنایی با مشخصات لباسشویی جدید شیائومی، با اِروتِک همراه باشید.

این ماشین لباسشویی کامپکت و جمع‌و‌جور با طراحی مینیمالیستی به بازار می‌آید و تنها فضایی برابر با ۰٫۳ متر مربع را اشغال می‌کند. دستگاه جدید میجیا به سیستم وزن‌سنج هوشمند مجهز است که به‌کمک آن می‌تواند با در نظر گرفتن وزن لباس‌ها، سطح آب را تنظیم کند. ویژگی مذکور علاوه‌ بر صرفه‌جویی در مصرف آب و انرژی، شست‌و‌شوی لباس‌ها را نیز به‌طور کامل انجام می‌دهد.

کاربران همچنین با فشار طولانی گزینه‌ی شروع سریع این ماشین لباسشویی می‌توانند لباس‌هایشان را به‌راحتی و با سرعت بشویند. عملکرد ترکیبی آبکشی و چرخش ماشین لباسشویی جدید شیائومی نیز این امکان را فراهم می‌کند تا ورود آب، آبکشی و تخلیه به‌طور همزمان انجام شود و سرعت شستشو افزایش یابد.

شیائومی از ماشین لباسشویی جدید میجیا با ظرفیت 10 کیلوگرم رونمایی کرد

نسبت تمیزکنندگی ماشین لباسشویی موردبحث به ۱٫۲ می‌رسد و شیائومی مدعی شده که این دستگاه قادر است تا بیش از ۹۹ درصد از مایت‌ها را از بین ببرد. برخورداری از این ویژگی مفید، ماشین لباسشویی جدید میجیا را برای افرادی که پوست حساسی دارند یا از کودکان خردسال نگه‌داری می‌کنند، تبدیل به گزینه‌ی جذابی کرده است.

این محصول همچنین ۱۰ حالت شست‌وشوی تخصصی (شامل شست‌وشوی هوشمند با یک کلیک) و ۸ سطح آب متفاوت ارائه می‌دهد تا حق انتخاب بیشتری را برای کاربران تضمین کند و از آسیب رسیدن به انواع پارچه‌ها جلوگیری شود. شیائومی ماشین لباسشویی جدید میجیا را به‌شکلی طراحی کرده است که به پارچه‌های ظریف آسیب نرساند و همزمان از خطر گیر کردنشان بکاهد. این محصول از یک نوع فیلتر پرز بهبودیافته نیز استفاده می‌کند که نسبت به مدل‌های قبلی قادر به جمع‌آوری پرز و موهای بیشتری است.

ماشین لباسشویی جدید این غول فناوری چینی از سرعت چرخش ۷۲۰ دور بر دقیقه و بهره‌وری انرژی سطح ۲ برخوردار می‌باشد و با یک منبع تغذیه‌ی ۲۲۰ ولتی با توان ۵۰ هرتز کار می‌کند. دستگاه مذکور ابعادی برابر با ۵۶۰ در ۶۱۰ در ۹۲۰ میلی‌متر و وزنی معادل ۲۸ کیلوگرم دارد. این محصول همچنین از یک عملکرد رزرو هوشمند ۲۴ ساعته جهت برنامه‌ریزی کردن لباسشویی در ساعات غیراوج مصرف بهره می‌برد.

منبع: Gizmochina

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *