جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

عملکرد خیره‌کننده تکنولوژی شارژ 300 واتی ریلمی در واقعیت؛ 0 تا 17% تنها در 35 ثانیه!

عملکرد تکنولوژی شارژ 300 واتی ریلمی؛ 0 تا 17% تنها در 35 ثانیه! [تماشا کنید]

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

کمپانی ریلمی در تلاش است ضمن برگزاری یک رویداد بزرگ در تاریخ 14 آگوست (24 مرداد) در کشور چین از آخرین نوآوری خود در زمینه شارژ سیمی رونمایی کند. در حالیکه تنها کمتر از 3 روز به رونمایی رسمی ریلمی از این فناوری جدید باقی مانده، روز گذشته یک ویدیو از عملکرد تکنولوژی شارژ 300 واتی ریلمی در دنیای واقعی در شبکه‌های اجتماعی سر و صدا به پا کرد!

همان‌طور که در ویدیو بالا مشاهده می‌کنید، یک کاربر با استفاده از تکنولوژی شارژ 300 واتی ریلمی یک گوشی هوشمند را در عرض «32 ثانیه» از شارژ 0 درصد به 15 درصد می‌رساند! این در حالی است که با گذشت 3 ثانیه دیگر در این ویدیو، یعنی در ثانیه سی‌وپنجم، شارژ دستگاه به «17 درصد» افزایش می‌یابد! در حالیکه در این ویدیو هیچگونه جزئیات بیشتری در رابطه با مدل دستگاه مورد آزمایش قرارگرفته یا ظرفیت باتری آن اعلام نشده است، اما این آزمایش کوچک برای نشان دادن پتانسیل تکنولوژی شارژ جدید ریلمی کافی است.

با این حال جالب است بدانید که ریلمی اولین تولیدکننده‌ای نیست که به چنین سرعت فوق‌العاده‌ای در تکنولوژی شارژ سیمی دست یافته است و سال گذشته ردمی (زیربرند شیائومی) ضمن رونمایی از فناوری شارژ سیمی 300 واتی خود، شارژ 0 درصد باتری 4100 میلی‌آمپر ساعتی ردمی نوت 12 را در مدت زمان «5 دقیقه» به 100 درصد رساند! این در حالی است که ردمی تاکنون نتوانسته این تکنولوژی را در سطح «مصرف‌کننده» راهی بازار کند!

با این حال از آنجایی که در حال حاضر ریلمی با گوشی GT نئو 5 (یا GT3 در بازارهای بین‌المللی) با شارژ “240 واتی” عنوان سریع‌ترین سرعت شارژ سیمی ارائه‌شده برای گوشی‌های هوشمند را در اختیار خود دارد، انتظار می‌رود این کمپانی به عنوان اولین تولیدکننده نسبت به کمپانی ردمی (که سریع‌ترین سرعت شارژ گوشی آن تنها به “120 وات» می‌رسد)، فناوری شارژ 300 واتی خود را همراه با گوشی‌های هوشمند خود روانه بازار کند.

علاوه بر این، نشت‌های اطلاعاتی اخیر از تلاش ریلمی برای ارائه یک تکنولوژی شارژ سریع‌تر از «300 واتی» و پیشی گرفتن از ریلمی در اخذ عنوان “سریع‌ترین تکنولوژی شارژ در جهان” حکایت دارند! در نهایت انتظار می‌رود که با رونمایی رسمی ریلمی از فناوری شارژ جدید و ارائه جزئیات بیشتر از سوی این کمپانی، ابهامات مربوط به این حوزه سریعاً رفع شوند.

منبع: Gizmochina

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *