Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

احتمال عرضه گوشی ریلمی GT نئو 5 با شارژ سیمی 240 واتی

احتمال عرضه گوشی ریلمی GT نئو 5 با شارژ سیمی 240 واتی

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

جنگ شارژهای بی‌سیم که توسط مقررات چین به حداکثر 50 وات محدود شده، عملاً متوقف شده است، البته چنین محدودیتی برای شارژهای سیمی وجود ندارد. بنابراین تولیدکنندگان چینی گوشی‌های هوشمند هر ساله سیستم‌های شارژ سیمی خود را تقویت می‌کنند. گزارش جدیدی که از سوی اکانت معتبر Digital Chat Station در شبکه اجتماعی ویبو منتشر شده است، نشان می‌دهد که ریلمی قصد دارد به‌زودی تاج سرعت شارژ سیمی را با گوشی هوشمند GT نئو 5 خود از ردمی شیائومی بگیرد.

ظاهراً این گوشی در دو نسخه عرضه خواهد شد که یکی از آنها دارای باتری 4600 میلی‌آمپر ساعتی و پشتیبانی از سرعت شارژ 240 واتی است. این سیستم بدون شک نسخه‌ای از شارژر 240 واتی است که در ماه فوریه توسط اوپو به‌نمایش گذاشته شد و ظاهراً برای مدتی در انحصار ریلمی باقی خواهد ماند و سپس به گوشی‌های اوپو و وان‌پلاس سرازیر خواهد شد.

احتمال عرضه گوشی ریلمی GT نئو 5 با شارژ سیمی 240 واتی

ریلمی GT نئو 5 همچنین در نسخه‌ای با باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی و پشتیبانی از شارژ 150 واتی عرضه خواهد شد. دموی تبلیغاتی اوپو از فناوری 240 واتی نشان داد که شارژ یک باتری 4500 میلی‌آمپر ساعتی در 9 دقیقه از صفر به 100 درصد می‌رسد که احتمالاً همان چیزی است که می‌توان در GT نئو 5 مشاهده کرد چراکه باتری این گوشی فقط 100 وات بزرگتر است و این فناوری ماه‌ها فرصت داشته تا به بلوغ برسد و حتی کارآمدتر شود.

همچنین مطالعه کنید
آیا گلکسی زد فولد 3 در برابر آب مقاوم است؟

راستش را بخواهید، این زمان حتی اگر به‌جای 9 دقیقه، 10 دقیقه هم طول بکشد، ناامیدکننده نخواهد بود، به‌خصوص با توجه به اینکه پرچمداران نسل فعلی اپل و گوگل تقریبا دو ساعت طول می‌کشد تا به همان نقطه ریلمی برسند.

سیستم 150 واتی اوپو نیز می‌تواند 1600 چرخه شارژ را قبل از کاهش باتری به 80 درصد ظرفیت اولیه خود، دوام بیاورد. این تقریباً دو برابر چیزی است که از یک باتری معمولی انتظار دارید.

منبع: Gsmarena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>