جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

موتور سیکلت برقی آیما Q7 با طراحی شبیه به اسپا عرضه شد

موتور سیکلت برقی آیما Q7 با طراحی مشابه اسپا عرضه شد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

موتور سیکلت برقی Aima Q7 در چین رونمایی شد. این موتور سیکلت برقی کامپکت و جمع‌و‌جور دارای کمک فنرهای قابل تنظیم با پنج سطح مختلف است و همچنین فضای پدال ۳۶۰ میلی‌متری و طراحی کلی قدیمی شبیه به موتورسیکلت‌های اسپا را ارائه می‌دهد. بالشتک صندلی و زین موتور سیکلت برقی آیما Q7 نیز در پنج سطح مختلف (۸۰ کیلوگرم، ۱۲۰ کیلوگرم، ۱۵۰ کیلوگرم، ۱۷۰ کیلوگرم و ۱۸۰ کیلوگرم) برای کمک‌فنرهای آن قابل تنظیم است. جهت آشنایی با سایر ویژگی‌های این موتور سیلکت الکترونیکی جدید، با اِروتِک همراه باشید.

موتور سیکلت برقی آیما Q7 با طراحی شبیه به اسپا عرضه شد

آیما Q7 از یک موتور الکتریکی ۱٬۰۰۰ واتی نیرو می‌گیرد و محدوده‌ی حرکتی حداکثر ۱۰۰ کیلومتری را ارائه می‌کند. فاصله‌ی بین دو محور این موتور جدید ۱٬۲۵۰ میلی‌متر و ابعاد آن ۱٬۷۷۵ در ۶۵۰ در ۱٬۱۳۰ میلی‌متر اعلام شده است. موتور سیکلت برقی موردبحث از قفل مکانیکی زین ۶۰۰ میلی‌متری با الاستیک بالا استفاده می‌کند و از طراحی دیسک ترمز جلو و عقب بهره می‌برد. جعبه زیر صندلی این موتور سیکلت برقی نیز ۲۷ لیتر ظرفیت دارد. آیما Q7 برای رانندگی در سطح شهر مناسب است و همچنین امکان کاهش سرعت به‌طور خودکار و پارک در سربالایی و سراشیبی‌ها را دارد.

موتور سیکلت الکتریکی Aima Q7 با یک برنامه‌ی همراه عرضه می‌شود که می‌توان از آن برای کنترل از راه دور موتور و مشاهده‌ی داده‌های مربوط به موتورسواری استفاده کرد. آیما Q7 از یک سیستم روشنایی هوشمند با حداکثر روشنایی ۳۰٬۰۰۰ کاندلا (سی‌دی)، فاصله‌ی روشنایی حدود ۵۶ متری و عرض نور تقریباً ۱۲ متری برخوردار است. این موتور سیکلت برقی همچنین یک صفحه‌نمایش رنگی هوشمند دارد که ساعت، وضعیت باتری، داده‌های مربوط به موتورسواری و اطلاعات مرتبط دیگر را نمایش می‌دهد. علاوه‌ بر این، از سه آهنگ زنگ مختلف می‌توان به‌عنوان هشدار اعلان‌ها و یادآوری شارژ موتور بهره گرفت. آیما Q7 همچنین به‌لطف سیستم ردیابی ضد لغزش TCS خود امکان رانندگی در جاده‌های لغزنده را برای موتورسواران فراهم می‌کند و به قابلیت بازیابی انرژی مجهز است.

موتور سیکلت برقی آیما Q7 با طراحی شبیه به اسپا عرضه شد

چندین گزینه برای باز کردن قفل این موتور سیکلت برقی از جمله استفاده از سوئیچ، برنامه‌ی همراه، باز کردن قفل بلوتوثی و باز کردن قفل با کلید از راه دور ارائه شده‌اند. چهار حالت سواری مختلف نیز با نام‌های President ،Queen ،Elegant و Energetic برای موتورسیکلت الکتریکی آیما Q7 در دسترس قرار دارند.

موتور سیکلت برقی آیما Q7 در پنج رنگ‌بندی آبی، نقره‌ای، خاکستری، بژ و سبز، با قیمت ۴٬۵۹۹ یوان (حدود ۶۳۴ دلار) به فروش می‌رسد.

منبع: Gizmochina

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *