Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

آنر تبلت 9 با نمایشگر ضد انعکاس و تراشه اسنپدراگون 6 نسل 1 رونمایی شد

آنر تبلت 9 با نمایشگر ضد انعکاس و تراشه اسنپدراگون 6 نسل 1 رونمایی شد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

برند آنر همزمان با معرفی گوشی آنر 90 جی تی (Honor 90 GT)، از آنر تبلت 9 نیز رونمایی کرد و مشخص شد که این محصول میان‌رده برای کاربردهای چندرسانه‌ای و تولید محتوا ساخته شده است. برای آشنایی با مشخصات جدیدترین تبلت آنر با اِروتِک همراه باشید.

آنر تبلت 9 دارای بدنه‌ی تمام‌فلزی نازک، سبک و باریکی است که تنها ۶.۹۶ میلی‌متر ضخامت و ۵۵۵ گرم در نسخه‌‎ی استاندارد و ۵۵۹ گرم در نسخه‌ی سافت لایت (Soft Light) وزن دارد. این تبلت در سه رنگ‌بندی سفید، آبی و خاکستری در دسترس قرار می‌گیرد و می‌توان بین مدل‌هایی با ۸ گیگابایت رم همراه با ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی داخلی، یا مدل‌هایی با ۱۲ گیگابایت رم همراه با ۲۵۶ یا ۵۱۲ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی انتخاب کرد.

این تبلت به تراشه‌ی اسنپ‌دراگون ۶ نسل ۱ کوالکام مجهز شده که یک پردازنده‌ی ۴ نانومتری با هشت هسته‌ی پردازشی متشکل از چهار هسته‌ی Cortex-A78 و چهار هسته‌ی Cortex-A55 است.

آنر تبلت 9 از یک صفحه‌نمایش ۱۲.۱ اینچی IPS LCD با رزولوشن ۲۵۶۰ در ۱۶۰۰ پیکسلی و حداکثر روشنایی ۵۰۰ نیتی بهره می‌برد. پنل این تبلت میان‌رده از قابلیت ضد تابش استفاده می‌کند تا بتواند ۹۸ درصد انعکاس‌ها را از بین ببرد. آنر تبلت 9 همچنین موفق به دریافت گواهی Winning Bidding Institute برای فراهم کردن راحتی بصری و گواهی TÜV Rheinland برای عدم انعکاس، انتشار نور آبی کم و عدم سوسو زدن شده است.

همچنین مطالعه کنید
قیمت تبلت های سری گلکسی تب S9 در اروپا مشخص شد

آنر تبلت 9 با نمایشگر ضد انعکاس و تراشه اسنپدراگون 6 نسل 1 رونمایی شد

کاربران همچنین می‌توانند تبلت جدید آنر را با محافظ شبه‌کاغذی نمایشگر این کمپانی با نام «Soft Light» که تجربه‌ی نوشتن و کشیدن روی نمایشگر با قلم را بسیار لذت‌بخش‌تر از قبل کرده است، خریداری کنند. علاوه‌بر این، برنامه‌ی «Notes» آنر در این گوشی از قابلیت تبدیل صدا به متن پشتیبانی می‌کند و الگوهایی برای طراحی را ارائه می‌دهد.

امکانات صوتی آنر تبلت 9 بسیار چشمگیر و قابل توجه‌اند، چرا که با خرید این تبلت به ۲ عدد میکروفون و ۸ عدد اسپیکر (بله، هشت عدد!) برای تجربه‌ی صدای فراگیر دسترسی پیدا خواهید کرد. آنر حتی گامی فراتر از این برداشته و به کمک نرم‌افزاری که از الگوریتم‌های بهبود صدای توسعه‌یافته توسط این کمپانی بهره می‌برد، امکان حذف نویز و ارتقای صدا حتی برای صداهای ضبط‌شده نیز مهیا است.

 

آنر تبلت 9 با نمایشگر ضد انعکاس و تراشه اسنپدراگون 6 نسل 1 رونمایی شد

آنر تبلت 9 از یک باتری با ظرفیت ۸۳۰۰ میلی‌آمپرساعتی با توان شارژ ۳۵ واتی استفاده کرده و از نظر نرم‌افزاری نیز از اندروید ۱۳ و رابط کاربری MagicOS 7.2 را اجرا می‌کند.

فروش آنر تبلت 9 هم‌اکنون آغاز شده و مدل پایه‌ی این محصول با قیمت 220 دلاری قابل خریداری است. برای مدل مجهز به ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی داخلی، برچسب قیمتی 235 دلاری در نظر گرفته شده و مدل‌های ۱۲/۲۵۶ گیگابایت و ۱۲/۵۱۲ گیگابایت نیز به‌ترتیب 285 دلار و 315 دلار قیمت خورده‌اند. آنر همچنین هشدار داده که موجودی آنر تبلت 9 محدود است.

منبع: GSMArena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>