Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

برند هندی نویز از ساعت هوشمند Noise Voyage با نمایشگر امولد رونمایی کرد

برند هندی نویز از ساعت هوشمند Noise Voyage با نمایشگر امولد رونمایی کرد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

چند هفته پیش بود که کمپانی نویز، ساعت هوشمند Voyage را در کشور هند معرفی کرد. این گجت پوشیدنی، مدل رده‌بالایی محسوب می‌شود که در زمان معرفی اولیه جزئیاتی زیادی در مورد آن به اشتراک گذاشته نشد. این کمپانی اما سرانجام تصمیم گرفته تا از جزییات بیشتر، قیمت و تاریخ عرضه‌ی ساعت هوشمند جدید خود رونمایی کند. برای آشنایی بیشتر با این محصول جدید با اِروتِک همراه باشید.

مشخصات ساعت هوشمند Noise Voyage

گجت پوشیدنی جدید نویز دارای طراحی فلزی گرد و یک نمایشگر ۱.۴ اینچی اولد با رزولوشن ۴۵۴ در ۴۵۴ پیکسلی است که با یک قاب فولادی ضد زنگ احاطه می‌شود. علاوه‌بر این، کاربران این ساعت هوشمند می‌توانند از میان چندین واچ‌فیس مختلف، گزینه‌ی موردپسند خود را انتخاب کنند. نویز با شرکت مخابرات هندی ایرتل (Airtel) و Jio وارد همکاری شده تا پشتیبانی از سیم‌کارت الکترونیکی (eSIM) را به این مدل اضافه نماید. در همین راستا، کاربرانی که از این دو سرویس استفاده می‌کنند، با پیشنهاد اختصاصی نویز می‌توانند برای ۳ ماه تماس رایگان داشته باشند. متأسفانه ساعت هوشمند Voyage فاقد پشتیبانی از اشتراک‌گذاری سیم‌کارت است، بنابراین برای استفاده از قابلیت تماس 4G باید سیم‌کارت الکترونیکی جداگانه‌ای تهیه کنید.

همچنین مطالعه کنید
آیا برای استفاده از هدست ویژن پرو اپل به کامپیوتر یا گوشی نیاز داریم؟

این ساعت هوشمند قابلیت‌هایی مانند پایش ضربان قلب،‌ اکسیژن خون، میزان خواب و سطح استرس را همراه با بیش از ۱۰۰ حالت ورزشی مختلف ارائه می‌دهد. سایر ویژگی‌های قابل توجه این گجت پوشیدنی عبارتند از: یک GPS داخلی و سیستم گلوناس (GLONASS) برای موقعیت‌یابی دقیق، اعلان‌های هوشمند، کنترل موسیقی و دوربین، اتصال بلوتوثی و تا ۷ روز طول عمر باتری با یک‌بار شارژ کامل، ۲ روز در صورت فعال کردن تماس و ۳۰ روز در صورت قرار دادن دستگاه در حالت ذخیره‌ی باتری.

برند هندی نویز از ساعت هوشمند Noise Voyage با نمایشگر امولد رونمایی کرد

قیمت ساعت هوشمند Noise Voyage

ساعت هوشمند Noise Voyage در حال حاضر در سایت رسمی کمپانی نویز برای پیش‌خرید کردن در فهرست فروشگاه قرار گرفته است. فروش این محصول از طریق سایت رسمی نویز و شرکت هندی Flipkart از امروز، ۲ دی ۱۴۰۲، آغاز می‌شود. این کمپانی همچنین تأیید کرده که ساعت هوشمند Noise Voyage با قیمت پایه‌ای ۹۹۹۹ روپیه (تقریباً معادل ۱۲۰ دلار آمریکا) به فروش خواهد رسید.

منبع: Gizmochina

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>