Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

گوشی قدرتمند آنر 90GT معرفی شد؛ قاتل پرچمداران!

گوشی قدرتمند آنر 90GT معرفی شد؛ قاتل پرچمداران!

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

کمپانی آنر گوشی آنر 90 جی تی (Honor 90 GT) خود را در کشور چین معرفی کرد. این دستگاه قدرتمند دارای مشخصاتی قابل توجه بوده و از تراشه‌ی سال قبل اسنپ‌دراگون ۸ نسل ۲، تا سقف ۲۴ گیگابایت رم و شارژ سریع ۱۰۰ واتی بهره می‌برد. برای آشنایی بیشتر با این قاتل گوشی‌های پرچمدار با اِروتِک همراه باشید.

مشخصات گوشی آنر 90GT

آنر 90GT به یک نمایشگر ۶.۷ اینچی امولد (AMOLED) با رزولوشن ۱۲۰۰ در ۲۶۶۴ پیکسلی و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی مجهز است. این پنل همچنین تنظیم نور به روش PWM با فرکانس ۳۸۴۰ هرتزی، یک حسگر اثر انگشت زیرنمایشگر و دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی را در بریدگی حفره پانچ خود ارائه می‌دهد.

دوربین اصلی گوشی پرچمدار جدید آنر به حسگر ۵۰ مگاپیکسلی IMX906 سونی و لرزش‌گیر اپتیکال مجهز است که با یک لنز فوق عریض ۱۲ مگاپیکسلی همراه می‌شود. اما یکی از برجسته‌ترین نقاط قوت آنر 90GT در چیپست آن خودنمایی می‌کند و این گوشی، تراشه‌ی اسنپ‌دراگون ۸ نسل ۲ را با ۲۴ گیگابایت رم جفت کرده که بالاترین میزان رم در یک گوشی متعلق به آنر محسوب می‌شود. مدل پایه‌ این سری با ۱۲ گیگابایت رم در دسترس قرار می‌گیرد و مدل میان‌رده‌ی آن از ۱۶ گیگابایت رم استفاده می‌کند. فضای ذخیره‌سازی نیز از ۲۵۶ گیگابایت آغاز شده و تا سقف ۱ ترابایت بالا می‌رود.

گوشی پرچمدار آنر 90GT با اسنپدراگون ۸ نسل ۲ و ۲۴ گیگابایت رم معرفی شد

گوشی آنر 90GT از رابط کاربری MagicOS 7.2 مبتنی‌بر اندروید ۱۴ بهره می‌برد و دارای یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی با شارژ سریع ۱۰۰ واتی می‌باشد. برای رنگ‌بندی‌های این گوشی نیز سه رنگ مشکی، آبی و طلایی در نظر گرفته شده است.

مدل مجهز به ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی داخلی در چین ۲۵۹۹ یوان قیمت خورده (معادل ۳۶۵ دلار) و این قیمت برای مدل دارای ۲۴ گیگابایت رم و ۱ ترابایت فضای ذخیره‌سازی تا ۳۶۹۹ یوان (حدود ۵۲۰ دلار) افزایش پیدا می‌کند. شایان ذکر است که فروش آزاد این محصول از تاریخ ۲۶ دسامبر (۵ دی) شروع می‌شود.

همچنین مطالعه کنید
افشای مشخصات، تصویر و قیمت گوشی Honor X8

منبع: GSMArena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>