Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

اپل احتمالاً در سال ۲۰۲۴ خط تولید آیپد را با مدل‌های جدید پرو و ایر به‌روز خواهد کرد

اپل احتمالاً در سال 2024 خط تولید آیپد را با مدل‌های جدید پرو و ایر به‌روز خواهد کرد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

گزارش جدید مارک گورمن از خبرگزاری بلومبرگ به احتمال تغییر در خط تولید آیپدهای کمپانی اپل برای سال ۲۰۲۴ میلادی اشاره داشته است. این‌طور که به نظر می‌رسد، این کمپانی قصد دارد خط تولید آیپدهایش را در سال آینده با مدل‌های جدید آیپد پرو و آیپد ایر به‌روز کند. برای اطلاع از جزئیات این گزارش با اِروتِک  همراه باشید.

خط تولید فعلی آیپد در حال حاضر شامل شش مدل مختلف می‌شود و دستگاه‌هایی نظیر آیپد مینی ۷.۹ اینچی و آپید پرو ۱۲.۹ اینچی را دربرمی‌گیرد. با این وجود، مارک گورمن اخیراً گزارش داده که اپل به دنبال ساده‌تر کردن برند آیپد برای عموم افراد می‌گردد و می‌خواهد تمایز بین مدل‌های ایر و پرو را بیش از پیش برای آن‌ها برجسته کند تا کاربران درباره‌ی تفاوت ویژگی‌های آیپد ایر و آیپد پرو آگاهی بهتری داشته باشند.

اپل احتمالاً در سال ۲۰۲۴ خط تولید آیپد را با مدل‌های جدید پرو و ایر به‌روز خواهد کرد

انتظار می‌رود کمپانی اپل مدل‌های جدید آیپد ایر ۱۰.۹ و ۱۲.۹ اینچی را با تراشه‌ی M2 در تاریخ نامشخصی از ماه مارس سال ۲۰۲۴ (۱۱ اسفند ۱۴۰۲ تا ۱۲ فروردین ۱۴۰۳) روانه‌ی بازارها کند. علاوه بر این، تصور می‌شود کوپرتینویی‌ها در آینده آیپد پروهای جدید را با اندازه‌های ۱۱ و ۱۳ اینچی، طراحی‌های به‌روز، نمایشگرهای ProMotion اولد، چیپست M3 و صفحه‌کلید اختیاری «Magic Keyboard» عرضه کنند.

همچنین مطالعه کنید
سری گلکسی تب اس 9 سامسونگ معرفی شد؛ همه چی تمام به جز قیمت!

علی‌رغم افزایش تعداد آیپدهای موجود در بازار، کمپانی اپل می‌خواهد به شکل واضح میان آیپدهای ایر و پرو از نظر عملکرد فنی تمایز قائل شود. طبق گزارش جدید مارک گورمن در خبرگزاری بلومبرگ، می‌توان انتظار داشت مدل پایه‌ی آیپد ۲۰۲۲ «بسیار دیر» به‌روز گردد که سری آیپد ۲۰۲۱ و طراحی قدیمی آن را کامل از رده خارج کند. مدل آیپد مینی ۲۰۲۱ نیز درصف محصولاتی قرار دارد که اپل در آینده مدل جدیدتری از آن را روانه‌ی بازارها خواهد کرد اما هنوز تاریخ مشخصی برای آن اعلام نشده است.

منبع: GSMArena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>