Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

مجیک کیبورد جدید اپل، آیپد پرو اولد را بیشتر شبیه لپ‌تاپ خواهد کرد

مجیک کیبورد جدید اپل، آیپد پرو اولد را بیشتر شبیه به لپ تاپ خواهد کرد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

کمپانی اپل در سال ۲۰۱۷ آیپد را به عنوان جایگزینی برای کامپیوتر تبلیغ می‌کرد و از آن زمان تاکنون، مشغول ارائه‌ی قابلیت‌ها و امکاناتی بوده که در راستای همین ادعا قرار می‌گیرند. با این وجود، آیپد پرو در حال حاضر با کامپیوتر فاصله‌ی بسیار زیادی دارد و یکی از دلایل این موضوع نیز مربوط به سیستم‌عامل iPadOS می‌شود. کمپانی اپل پیش از این، صفحه‌کلید بی‌سیم «Magic Keyboard» را برای آیپد پرو معرفی کرد که این محصول را تا حد زیادی به یک لپ‌تاپ با صفحه‌کلید و تاچ‌پد تبدیل کند. اکنون، گزارشات جدید حاکی از این است که اپل در حال طراحی یک مجیک کیبورد جدید است تا بار دیگر شباهت آیپد پرو اولد به یک لپ‌تاپ را افزایش دهد. برای اطلاع از جزئیات این گزارشات با اِروتِک در ادامه همراه باشید.

اپل قصد دارد مجیک کیبورد جدیدی را همراه با نسل سوم قلم لمسی اپل در مارس ۲۰۲۴ عرضه کند

به گفته‌ی مارک گورمن از خبرگزاری بلومبرگ، آیپد پرو اولد اپل در نیمه‌ی اول سال ۲۰۲۴ میلادی روانه‌ی بازارها خواهد شد. دو نسخه‌ی آیپد ایر، مدل‌های جدید آیپد پرو را همراهی می‌کنند و یکی از این نسخه‌ها دارای نمایشگر ۱۲.۹ اینچی بزرگ‌تری خواهد بود. او همچنین اشاره کرده که در کنار مدل‌های جدید آیپد، اپل در حال بازطراحی مجیک کیبورد است و این صفحه‌کلید لمسی جدید را به‌زودی معرفی خواهد کرد تا شباهت مدل‌های پرو به یک لپ‌تاپ را بیش از پیش برجسته کند.

گورمن خاطرنشان کرده که مدل بعدی مجیک کیبورد اپل دارای یک بدنه‌ی آلومینیومی جدید خواهد بود. با وجود اینکه گزارش اخیر بلومبرگ جزئیات این طراحی جدید را به اشتراک نگذاشته است، گورمن ادعا می‌کند که مدل بعدی مجیک کیبوردهای اپل به لطف بدنه‌ی آلومینیومی خود مستحکم‌تر و مقاوم‌تر خواهند بود. باید منتظر ماند و دید که آیا اپل قیمت این لوازم جانبی گران را حتی از مدل‌های فعلی نیز بالاتر می‌برد یا خیر.

مجیک کیبورد جدید اپل، آیپد پرو اولد را بیشتر شبیه به لپ تاپ خواهد کرد

پیش از این شایعه شده بود که برای مدل‌های آیپد پرو اولد، برچسب قیمتی ۱۸۰۰ دلاری در نظر گرفته شده است و اگر این موضوع را با گزارشات اخیر پیرامون مجیک کیبورد جدید اپل ترکیب کنیم، می‌توان گفت که قیمت این محصول حتی از مک‌بوک پرو M3 پرو نیز پیشی خواهد گرفت. با این حال، این مقایسه‌ها و برچسب قیمتی ۱۸۰۰ دلاری آیپد پرو اولد در حال حاضر تنها در حد گمانه‌زنی‌های پیرامون این محصول است و باید منتظر تأیید و اعلام رسمی اپل باقی ماند. این کمپانی ممکن است که در نهایت مدل‌های آیپد پرو اولد را با برچسب قیمتی کمی بالاتر عرضه کند.

همچنین مطالعه کنید
برند boAt از ایرفون های ایمورتال 201 با شارژدهی ۴۰ ساعته رونمایی کرد

به غیر از مجیک کیبورد جدید، اپل همچنین قصد دارد که نسل سوم قلم لمسی خود (Apple Pencil) را معرفی نماید. این محصول همانند قلم لمسی پایین‌رده‌ی اپل که ماه پیش روانه‌ی بازارها شده بود، از پورت USB-C استفاده خواهد کرد. نسل سوم Apple Pencil همراه با مدل‌های جدید آیپد پرو اولد عرضه خواهد شد و احتمالاً ویژگی‌ها و قابلیت‌های جدیدی را برای ارائه خواهد داشت. طراحی این محصول جدید ممکن است شبیه به قلم لمسی USB-C اپل باشد اما هم‌اکنون اطلاعات قابل استناد و موثقی از این محصول در دسترس نیست.

مجیک کیبورد جدید و قلم لمسی Apple Pencil 3، در کنار مدل‌های آیپد پرو اولد در ماه مارس سال ۲۰۲۴ (۱۱ اسفند ۱۴۰۲ تا ۱۲ فروردین ۱۴۰۳) عرضه خواهند شد. این گزارش جدید همچنین تأکید داشته که اپل می‌خواهد آیپد مینی ۶ و آیپد ۱۱ را در نیمه‌ی دوم سال ۲۰۲۴ میلادی همراه با مدل‌های پایین‌رده و میان‌رده‌ی ایرپادز مجهز به پورت USB-C روانه‌ی بازار کند.

منبع: Wccftech

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>