Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

آیپدهای جدید اپل چه زمانی معرفی می‌شوند؟

آیپدهای جدید اپل چه زمانی معرفی می‌شوند؟

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

با استناد به گزارشات جدید، به نظر می‌رسد کمپانی اپل برنامه‌ای برای طراحی و عرضه نسخه‌های جدیدی از آیپد و آیپد پرو فعلی را ندارد. در عوض، انتظار می‌رود این کمپانی در نخستین ماه‌های سال 2024 میلادی، تبلت‌های جدیدی را با همین نام‌ها و البته مشخصات متفاوت و جذاب‌تر به بازار معرفی کند.

جدول زمانی عرضه آیپد 11، آیپد مینی 7 و آیپد ایر 6

به گزارش مارک گورمن (خبرنگار نشریه بلومبرگ) تبلت‌های ارزان‌قیمت و نسبتاً ممتاز آیپد در سال آتی میلادی به بازار عرضه خواهند شد. بر اساس این گزارش، به احتمال زیاد، کمپانی اپل از “آیپد 11(نسخه استاندارد/وانیلی)، آیپد مینی 7 و آیپد ایر 6” در ماه مارس سال 2024 میلادی (اسفند ماه سال جاری) رونمایی خواهد کرد. این در حالی است که پیش‌بینی می‌شود که “آیپد پرو جدید با صفحه‌نمایش اولد (OLED) و تراشه M3″ در سه ماهه دوم سال 2024 میلادی به بازار معرفی شود.

با توجه به جدول زمانی مطرح‌شده، به نظر می‌رسد فاصله زمانی میان عرضه مدل‌های جدید آیپد (خصوصاً آی پد مینی) با مدل‌های پیشین کمی افزایش یافته است. به عنوان مثال، آخرین نسل از آیپد مینی (یعنی نسل 6) در سال 2021 میلادی به بازار عرضه شد! این فاصله زمانی برای سایر تبلت‌های آیپد اندکی کمتر است و جدیدترین مدل‌های آیپد ایر و آیپد فعلی به ترتیب در اوایل سال 2022 و اواخر سال 2022 میلادی به بازار معرفی شدند.

همچنین مطالعه کنید
تصاویر رندر تبلت گلکسی تب اس 9 پلاس سامسونگ منتشر شد

همچنین احتمال می‌رود نسخه استاندارد آیپد و آیپد مینی همچنان از تراشه‌های بایونیک A16 (ساخت کمپانی اپل) و آیپد ایر از تراشه M2 بهره ببرند. علاوه بر این، گمانه‌زنی‌هایی مبنی بر عرضه یک نسخه 12.9 اینچی از آیپد ایر وجود دارد که این گمانه‌زنی‌ها تنها به ابعاد “بزرگ‌تر” صفحه نمایش اشاره دارند و اطلاعات بیشتری را در اختیار ما قرار نمی‌دهند.

آیپد پرو 2024 اپل؛ تراشه M3 و نمایشگر اولد

به گفته گورمن، مدل‌های جدید آی‌پد پرو احتمالاً در ماه ژوئن سال آینده، یعنی تنها چند ماه پس از معرفی مدل‌های ارزان‌تر و کم‌توان‌تر آی‌پد، به بازار عرضه خواهند شد. مطابقت این جدول زمانی با کنفرانس آتی توسعه‌دهندگان اپل (WWDC) بر میزان صحت این گمانه‌زنی می‌افزاید. علاوه بر این انتظار می‌رود در این کنفرانس، اپل پیش‌نمایشی از نسخه‌های سیستم‌عامل‌ iOS 18 و iPadOS 18 را به علاقه‌مندان ارائه کند.

مدل‌های جدید تبلت‌های آی پد جدید در چه تاریخی به بازار معرفی می‌شوند؟

از نظر مشخصات فنی، شایعاتی مبنی بر تجهیز هر دو مدل آیپد پرو 2024 به تراشه جدید M3 (که در آخرین مدل‌های لپ‌تاپ مک بوک پرو و کامپیوتر دسکتاپ آی مک نیز تعبیه شده‌اند) به گوش می‌رسد. علاوه بر این، گمانه‌زنی‌های مبنی بر بهره‌مندی آیپد پرو جدید از صفحه‌نمایش اولد، به گوش می‌رسد. در صورت صحت داشتن این شایعات، نسخه‌های جدید آیپد پرو، اولین تبلت‌های مجهز به صفحه نمایش اولد برند اپل خواهند بود.

لازم به ذکر است که این ارتقاء در صفحه‌نمایش می‌تواند “افزایش جزئی در اندازه صفحه‌نمایش” و “سطوح بالاتری از روشنایی صفحه” را با خود به همراه داشته باشد.

منبع: Nextpit

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>