Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

واتساپ به چت بات هوش مصنوعی متا (Meta AI) مجهز خواهد شد

واتساپ به چت بات هوش مصنوعی متا (Meta AI) مجهز خواهد شد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

چت‌بات‌های هوش مصنوعی مدتی است که به آرامی پای خود را به تمامی جنبه‌های زندگی روزمره ما باز کرده‌اند. در جدیدترین خبر مربوط به این حوزه، به‌نظر می‌رسد کمپانی متا در تلاش است یک چت بات هوش مصنوعی به نام “هوش مصنوعی متا یا Meta AI” را به پیام‌رسان واتساپ اضافه کند. این قابلیت در حال حاضر به صورت آزمایشی در آخرین نسخه واتساپ (برای هر دو پلت‌فرم iOS و اندروید) و در اختیار گروه محدودی از کاربران ساکن کشورهای منتخب از جمله “هند” که زبان پیش‌فرض این پیام‌رسان را به زبان انگلیسی تغییر داده‌اند، قرار دارد.

با استناد به گزارشات و تصاویر منتشرشده، چت بات هوش مصنوعی متا برای گروهی از کاربران در نوار جستجو ادغام شده است. این در حالی است که برای عده دیگری از کاربران، نماد Meta AI در ناحیه بالا سمت راست نمایشگر و در کنار دکمه‌های “دوربین” و “آغاز مکالمه جدید/ New Conversation” به چشم می‌خورد.

اما چت بات هوش مصنوعی متا چه قابلیت‌هایی را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد؟ این چت‌بات عملکردی مشابه با سایر چت‌بات‌های هوش مصنوعی را به نمایش گذاشته و بستری مناسب برای پرسیدن سوالات مختلف از چت‌بات را برای کاربران فراهم می‌سازد. در صورت فعال شدن این قابلیت بر روی واتساپ خود می‌توانید با ضربه زدن بر روی نوار جستجو، چند مورد از سوالات پیشنهادی رایج کاربران از واتساپ را مشاهده کنید. علاوه بر این شما می‌توانید سوالات دیگری را از چت‌بات بپرسید.

همچنین مطالعه کنید
دستیار مجازی بیکسبی سامسونگ به هوش مصنوعی مولد مجهز می‌شود!

واتساپ به چت بات هوش مصنوعی متا (Meta AI) مجهز خواهد شد

با این حال، در حال حاضر اغلب کارشناسان در انتظار یک‌پارچه‌سازی چت‌بات Meta AI در مکالمات (که به صورت سرتاسری رمزگذاری می‌شوند!) و ارائه عملکردی مشابه با چت‌بات پیام‌رسان اسکایپ در نسخه نهایی این چت‌بات هوش مصنوعی هستند.

منبع: Gsmarena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>