Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

آموزش ساخت استیکر با هوش مصنوعی در واتساپ

آموزش ساخت استیکر با هوش مصنوعی در واتساپ

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

پیام‌رسان واتساپ برای آن دسته از کاربرانی که علاقه به تنوع دادن به چت‌ها و گفتگوهایشان در این برنامه را دارند، امکان ساخت استیکر با هوش مصنوعی را فراهم کرده است. در صورتی که علاقه‌مند به ساخت استیکر از این طریق هستید، با اِروتِک در ادامه همراه باشید تا نگاهی به نحوه‌ی انجام آن داشته باشیم.

منظور از ساخت استیکر با هوش مصنوعی در واتساپ چیست؟

قابلیت ساخت استیکر با کمک هوش مصنوعی یکی از ویژگی‌های نسبتاً جدید برنامه‌ی واتساپ به حساب می‌آید که به کاربران اجازه‌ی ساخت استیکرهای سفارشی و اختصاصی را می‌دهد. کاربران اکنون می‌توانند هر کلمه یا عبارتی که دوست داشتند را تایپ کرده و هوش مصنوعی بر اساس معنی و حس‌وحال متن آنان، استیکر می‌سازد.

نحوه‌ی ساخت استیکر با هوش مصنوعی در واتساپ

در صورتی که از نسخه‌ی قدیمی‌تر برنامه‌ی واتساپ استفاده می‌کنید، ابتدا باید این پیام‌رسان را به جدیدترین نسخه به‌روزرسانی کنید تا به قابلیت ساخت استیکر‌ با هوش مصنوعی دسترسی داشته باشید. اگر برنامه‌ی واتساپ‌ شما به آخرین نسخه به‌روزرسانی شده است، مراحل زیر را برای ساخت استیکر دنبال نمایید.

  1. برنامه‌ی واتساپ را باز کنید و بر روی چت موردنظر خود که قصد ارسال استیکر را دارید، ضربه بزنید.
  2. آیکون ایموجی در کنار فیلد متنی را لمس کنید.
  3. بر روی آیکون استیکر ضربه بزنید.
  4. حالا «Create» را انتخاب کنید.
  5. متنی که می‌خواهید هوش مصنوعی از آن جهت ساخت استیکر استفاده کند را در کادر متن این بخش وارد نمایید و چند ثانیه صبر کنید تا هوش مصنوعی بتواند استیکر شما را بسازد.
  6. در نهایت بر روی استیکر دلخواه خود از میان گزینه‌های موجود ضربه بزنید تا آن را با مخاطب خود یا گروه واتساپی به اشتراک بگذارید.
همچنین مطالعه کنید
چگونه از "نمای همه جانبه یا فراگیر (Immersive view)" گوگل مپ استفاده کنیم؟

در صورت نیاز می‌توانید متن توصیفی خود را تغییر دهید یا از طریق آیکون سه نقطه در بالا و سمت راست صفحه و ضربه زدن بر روی «Try again» برای ساخت استیکرهای دیگر کمک بگیرید. استیکرهایی که به اشتراک می‌گذارید در میان لیست استیکرهای شما قرار می‌گیرند و قادر خواهید بود تا مجدداً از آن‌ها استفاده کنید.

ساخت استیکر سفارشی در واتساپ

ساخت استیکر با هوش مصنوعی در برنامه‌ی واتساپ، راهی سرگرم‌کننده و شخصی‌تر جهت ابزار خودتان در گفتگو و تنوع دادن به چت‌های شماست. این امکان را دارید که از هوش مصنوعی برای ساخت استیکر بر اساس علایق، سرگرمی‌ها، احساسات، جوک‌ها یا هر چیز دیگری که به ذهنتان می‌آید، استفاده کنید.

منبع: Makeuseof

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>