Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

چگونه از سوپر والپیپرهای جذاب شیائومی استفاده کنیم؟

چگونه از سوپر والپیپرهای جذاب شیائومی استفاده کنیم؟

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

شیائومی تصاویر پس‌زمینه فوق‌العاده زیبایی را با رابط کاربری MIUI خود ارائه داد که فقط بر روی گوشی‌های قدرتمند این کمپانی نصب شده‌اند. این تصاویر پس‌زمینه متحرک یا “تصاویر پس‌زمینه زنده”، نماهایی از سیارات یا مناظر را هنگام باز شدن قفل گوشی هوشمند شیائومی نشان می‌دهند. در این مطلب، نحوه استفاده از “سوپر والپیپر (Super Wallpaper)”در گوشی‌های پایین‌رده و میان‌رده خودِ شیائومی و دیگر گوشی‌های اندرویدی را به شما آموزش خواهیم داد. با اِروتِک همراه باشید.

جدیدترین رابط کاربری جدید شیائومی، یعنی HyperOS نیز حاوی 5 سوپر والپیپر پیش‌فرض است که می‌توانید همه آن‌ها را با دانلود فایل APK بر روی گوشی‌های هوشمند مجهز به اندروید نصب کنید.

در ادامه می‌توانید کلیپی از دو نسخه Super Earth و Super Mars والپیپرهای زنده شیائومی را مشاهده فرمایید:

فایل APK سوپر والپیپر لینوکست (linuxct) را دانلود کنید!

با دانلود فایل APK سوپر والپیپر از پلتفرم‌های شناخته‌شده مانند APKMirror یا APKPure یا موارد دیگر) که کم و بیش به آن اعتماد دارید، شروع کنید. آخرین نسخه را انتخاب کنید تا مطمئن شوید که تمام تصاویر پس‌زمینه فوق‌العاده را در دسترس دارید.

در حال حاضر چندین نسخه از این برنامه در دسترس است، اما کامل‌ترین و امن‌ترین آن‌ها نسخه‌هایی هستند که از سوی یکی توسعه‌دهندگان مستقل به نام لینوکست (linuxct) منتشر شده‌اند. او دو نسخه Super Earth و Super Mars را ارائه می‌دهد که هر کدام حاوی چندین تصویر زمینه است. شما همیشه همان تصویر را در صفحه قفل خود، زمین یا مریخ، خواهید دید.

با این حال، زمانی که قفل گوشی هوشمند خود را باز می‌کنید و بزرگنمایی سوپر والپیپر فعال می‌شود، می‌توانید تصویر زمینه را تغییر دهید. لینوکست همیشه به به‌روزرسانی APKهای خود ادامه می‌دهد، به عنوان مثال، با منوهایی برای تغییر نوع تصویر‌زمینه نمایش داده‌شده!

چگونه از سوپر والپیپرهای جذاب شیائومی استفاده کنیم؟
سوپر والپیپر Super Earth
چگونه از سوپر والپیپرهای جذاب شیائومی استفاده کنیم؟
سوپر والپیپر Mars Earth

از طریق برنامه گوگل والپیپر (Google Wallpaper)، سوپر والپیپر شیائومی را اعمال کنید!

پس از دانلود و نصب فایل‌های APK، می‌توانید Super Wallpaper را به‌عنوان تصویر زمینه خود مستقیماً از تنظیمات گوشی هوشمندتان تنظیم کنید، درست مانند یک تصویرزمینه زنده کلاسیک!

همچنین مطالعه کنید
نحوه ریستارت (راه اندازی مجدد) تمام گوشی‌های آیفون

توجه داشته باشید که همه پوسته‌های اندروید این امکان را ندارند. اما اگر گوشی هوشمندتان به شما اجازه نمی‌دهد که سوپر والپیپر شیائومی را مستقیماً تنظیم کنید، باید از برنامه گوگل والپیپر که دانلود آن از گوگل‌پلی رایگان است استفاده کنید.

  1. برنامه گوگل والپیپر را دانلود و اجرا کنید.
  2. به پایین اسکرول کنید و روی “تصاویر پس‌زمینه متحرک (Animated Wallpapers)” ضربه بزنید.
  3. سوپر والپیپر موردنظر خود را که Super Earth یا Super Mars است اعمال کنید.

تغییر سوپر والپیپر!

همانطور که در بالا توضیح داده شد، توسعه‌دهنده linuxct، برنامه‌هایی را برای پورت سوپر والپیپر خود ارائه می‌دهد. از طریق برنامه کلاسیک، می‌توانید پس از باز شدن قفل گوشی هوشمند، تصویر زمینه نمایش داده‌شده در صفحه اصلی خود را تغییر دهید. این کار بسیار سرگرم‌کننده است و به شما اجازه می‌دهد تا کمی حال‌و‌هوای گوشی خود را تغییر دهید.

برای این کار به‌سادگی می‌توانید از طریق گوگل والپیپر (طبق آموزش بالا) بین دو نسخه Super Earth و Super Mars جابجا شده و به برنامه مربوطه دسترسی داشته باشید تا یکی از 5 والپیپر موجود را انتخاب کنید.

چگونه از سوپر والپیپرهای جذاب شیائومی استفاده کنیم؟

سوپر والپیپر شیائومی با کدام گوشی‌های هوشمند سازگار است؟

داشتن یک گوشی هوشمند شیائومی با رابط کاربری MIUI یا HyperOS برای داشتن Super Wallpapers به‌طور پیش فرض کافی نیست. در واقع، شیائومی توضیح داده است که تنها گوشی‌های هوشمندش با تراشه‌های اسنپدراگون رده بالا، یعنی پرچم‌دارانش، به‌طور پیش‌فرض سوپر والپیپر ارائه می‌کنند. با این حال با نکته‌ای که به‌تازگی به اشتراک گذاشتیم، سوپر والپییر را می‌توانید تقریباً روی همه گوشی‌های هوشمند دارای اندروید 8.1 Oreo یا جدیدتر استفاده کنید.

همچنین ذکر این نکته ضروری است که شما باید مراقب عمر باتری خود باشید زیرا این ویژگی کاملاً پر مصرف است و می‌تواند منجر به کاهش سرعت عملکرد در گوشی‌های هوشمند پایین‌رده یا میان‌رده شود!

منبع: Nextpit

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>