Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

نسخه آزمایشی جدید واتساپ دارای میانبر چت‌بات هوش مصنوعی است

نسخه آزمایشی جدید واتساپ دارای میانبر چت بات هوش مصنوعی است

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

واتساپ با اضافه کردن هوش مصنوعی به این برنامه‌ی پیام‌رسان قصد دارد تجربه‌ی کاربران را بهبود ببخشد. همین چند هفته پیش بود که واتساپ سراغ آزمایش استیکرهای تولیدشده توسط هوش مصنوعی رفت و بهره‌گیری از هوش مصنوعی را در این برنامه آغاز کرد. در رویداد مجازی متا کانکت ۲۰۲۳ نیز کمپانی متا به شکل رسمی از اضافه شدن قابلیت چت‌بات هوش مصنوعی به واتساپ خبر داد. اکنون هم به نظر می‌رسد تیم توسعه‌دهنده‌ی واتساپ در حال بررسی کارکرد این قابلیت در نسخه‌های آزمایشی است. برای آشنایی با جزئیات بیشتر در این زمینه با اِروتِک همراه باشید.

قابلیت چت بات هوش مصنوعی واتساپ

در جدیدترین به‌روزرسانی نسخه‌ی آزمایشی واتساپ (نسخه‌ی 2.23.24.26) که هم‌اکنون برای دانلود از فروشگاه گوگل پلی در دسترس قرار دارد، میانبر قابل توجهی در برگه‌ی چت‌ها (Chats) رؤیت شده است. این دکمه را می‌توانید بالای دکمه‌ی ایجاد چت جدید مشاهده کنید. میانبر جدید برنامه‌ی واتساپ امکان استفاده از چت‌های قدرت‌گرفته از هوش مصنوعی را بسیار آسان در اختیار کاربران قرار می‌دهد و دیگر نیازی نیست که به دنبال چت مخصوص هوش مصنوعی خود در لیست مخاطبان بگردید.

نسخه آزمایشی جدید واتساپ دارای میانبر چت‌بات هوش مصنوعی است

چنین تغییری سبب افزایش راحتی و آسودگی کاربران برنامه‌ی واتساپ خواهد شد و به کمک آن، در زمان نیز صرفه‌جویی خواهید کرد. به عبارت دیگر، نیازی به هدر دادن وقت و گشتن به دنبال راه‌های بهره‌مندی از هوش مصنوعی ندارید و قابلیت‌های کاربردی چت‌های مبتنی بر هوش مصنوعی به‌سادگی و تنها با ضربه زدن بر روی یک دکمه در اختیار شما خواهد بود. لازم به ذکر است که در حال حاضر قابلیت چت‌بات هوش‌ مصنوعی و میانبر جدید آن تنها برای گروه محدودی از کاربران نسخه‌ی آزمایشی برنامه‌ی واتساپ در دسترس قرار دارد اما انتظار می‌رود که این قابلیت و میانبر مفید آن به‌زودی برای مخاطبان و کاربران بیشتری منتشر شود.

همچنین مطالعه کنید
ElliQ؛ رباتی مبتنی بر هوش مصنوعی که به تنهایی سالمندان پایان می‌بخشد!

علاوه بر این‌ها، واتساپ در حال حاضر بر روی قابلیت‌های آزمایشی جدید دیگری مانند رمز مخفی برای دسترسی به چت‌های قفل‌شده یا یک پروفایل جایگزین برای افزایش حریم خصوصی و تمایز قائل شدن میان زندگی شخصی و شغل افراد نیز کار می‌کند. این به‌روزرسانی‌ها در آینده‌ی نزدیک از واتساپ یک برنامه‌ی پیام‌رسان کارآمدتر و کاربرپسندتری خواهند ساخت.

منبع: Gizmochina

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>