Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

شرکت JMGO پروژکتور قابل حمل P5 با اسپیکر داخلی را روانه بازار کرد

شرکت JMGO پروژکتور قابل حمل P5 با اسپیکر داخلی را روانه بازار کرد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

کمپانی JMGO یک پروژکتور قابل حمل جدید با نام «P5» را راهی بازار کرد. پیش‌فروش این پروژکتور هم‌اکنون با قیمت پایه‌ی ۲٬۲۹۹ یوان (حدود ۳۱۸ دلار) آغاز شده است. برای آشنایی با مشخصات پروژکتور قابل حمل P5، با اِروتِک همراه باشید.

مشخصات پروژکتور JMGO P5

این پروژکتور برای استفاده در فضای باز طراحی شده است و یک باتری داخلی دارد که تنها با یک‌بار شارژ می‌تواند تا ۵ ساعت دوام بیاورد و شارژدهی ۵ ساعته داشته باشد. پروژکتور P5 دارای رزولوشن 1080P و روشنایی ۴۵۰ انسی لومن است که ارائه‌ی تصویری واضح و باکیفیت را تضمین می‌کند. پروژکتور جدید برند JMGO همچنین ۱۲۴ درصد از گستره‌ی رنگی Rec.709 را پوشش می‌دهد و رنگ‌های غنی و دقیقی را به نمایش می‌گذارد.

پروژکتور JMGO P5 از طراحی منحصر‌به‌فردی که شبیه به یک لیوان آب است بهره می‌برد و امکان تنظیم زاویه‌ی پروژکتور را فراهم می‌کند. این ویژگی بدان معناست که کاربران به‌راحتی می‌توانند پروژکتور را به همان شکلی که می‌خواهند تنظیم کنند، چه قصد تماشای فیلمی بر روی یک سطح صاف را داشته باشید و چه بخواهید محتوای موردنظر خود را روی سقف تماشا کنید، این پروژکتور به‌سادگی قابل تنظیم است.

یکی دیگر از ویژگی‌های جالب توجه‌ی این پروژکتور، امکان استفاده از آن به‌عنوان یک اسپیکر بلوتوثی محسوب می‌شود. این قابلیت برای پخش موسیقی یا تقویت صدا هنگام استفاده از پروژکتور در فضای باز بسیار کاربردی است. پروژکتور P5 همچنین از شارژ معکوس USB-C پشتیبانی می‌کند و می‌توانید از آن برای شارژ باتری گوشی یا دستگاه‌های دیگر خود بهره بگیرید.

همچنین مطالعه کنید
تصاویر تبلیغاتی رسمی ساعت هوشمند ردمی واچ 4 منتشر شد

شرکت JMGO پروژکتور قابل حمل P5 با شارژدهی 5 ساعته را روانه بازار کرد

جدیدترین پروژکتور JMGO مجهز به ۲ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی است که به شما این امکان را می‌دهد تا فیلم، موسیقی و سایر محتواهای موردعلاقه‌ی خود را مستقیماً به پروژکتور انتقال دهید. علاوه بر این، پروژکتور P5 از پورت HDMI 2.1 و همچنین Wi-Fi 6 برای اتصال شبکه‌ای روان و پایدار پشتیبانی می‌کند.

پروژکتور مذکور دارای چندین قابلیت کاربرپسند مانند تصحیح خودکار تصویر و محافظت از چشم با نور آبی کم است. قابلیت تصحیح خودکار، یک تصویر واضح را تضمین می‌کند، در حالی که حالت نور آبی کم می‌تواند فشار واردشده به چشم در هنگام تماشای محتوا برای مدت زمان طولانی را کاهش دهد.

منبع: Gizmochina

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>