Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

ابزار Magic Editor گوگل فوتوز برای تمامی کاربران اندروید رایگان می‌شود!

ابزار Magic Editor گوگل فوتوز برای تمامی کاربران اندروید رایگان می‌شود!

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

گوگل بدون شک یکی از تولیدکنندگان پیشرو گوشی‌های هوشمند در زمینه‌ی عکاسی و ویرایش تصویر محسوب می‌شود و با ابزار Magic Editor که اخیراً معرفی شده است، اکنون می‌توانید افکت‌ها و جلوه‌های پرتره را بر تصاویر خود اعمال کرده و اشیاء ناخواسته را از عکس‌هایی که مدت‌ها پیش گرفته‌اید حذف کنید. این قابلیت در ابتدا فقط برای گوشی‌های پیکسل گوگل در دسترس قرار داشت و مدتی بعد، گوگل شروع به ارائه‌ی آن به دارندگان اشتراک گوگل وان (Google One) کرد، تا حتی کاربران اندرویدی بدون گوشی پیکسل نیز بتوانند از آن بهره ببرند. با این حال، تیم Android Authority حین بررسی کدهای فایل APK برنامه‌ی گوگل فوتوز (Google Photos) به رشته‌کد‌های جدیدی برخورد کرده‌اند که به احتمال در دسترس قرار گرفتن رایگان ابزار Magic Editor برای تمامی دستگاه‌های اندرویدی اشاره می‌کند.

ابزار Magic Editor گوگل فوتوز برای تمامی کاربران اندروید رایگان می‌شود!

با توجه به این کدهای جدیدی که در نسخه‌ی 6.78.0.622306643 گوگل فوتوز مشاهده شده است، این احتمال وجود دارد که گوگل به‌زودی سیستمی تحت عنوان «Metered Saves» را برای ابزار‌ Magic Editor معرفی کند. به این ترتیب، گوگل ممکن است ابزار Magic Editor را در ابتدا به‌صورت رایگان در اختیار تمامی کاربران قرار دهد، اما پس از عبور از سطح استفاده‌ی مشخصی، کاربران با پیامی برای دعوت به تهیه‌ی اشتراک گوگل وان مواجه خواهند شد. طبیعتاً مشترکین گوگل وان همچنان به‌راحتی و بدون محدودیت به ابزار Magic Editor دسترسی خواهند داشت.

این اقدام جدید گوگل احتمالاً جهت تشویق کاربران بیشتری برای عضویت در سرویس گوگل وان انجام می‌شود. کاربرانی که اشتراک گوگل وان را تهیه می‌کنند، نه‌تنها به فضای ابری پرظرفیت گوگل درایو (Google Drive) دسترسی دارند، که از مزایا و ویژگی‌های مفید دیگری نیز بهره‌مند هستند. ابزار Magic Editor، یک ویرایشگر مبتنی‌بر هوش مصنوعی بسیار موفق است که ظاهراً به‌زودی در دسترس کاربران بیشتری قرار خواهد گرفت.

همچنین مطالعه کنید
پیام های صوتی به ساعت های هوشمند مبتنی بر سیستم عامل Wear OS می‌آیند!

منبع: Gizmochina

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>