Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

ابزار Magic Editor اپلیکیشن Google Photos تصاویر شما را با هوش مصنوعی اصلاح می‌کند!

ابزار Magic Editor اپلیکیشن گوگل فوتوز، تصاویر شما را با هوش مصنوعی اصلاح می‌کند!

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

مدت زمانی زیادی است که اپلیکیشن گوگل فوتوز (Google Photos) به لطف استفاده از هوش مصنوعی و یادگیری ماشین، اجازه ویرایش عکس‌ها به صورت جادویی و خارق العاده‌ای را به کاربران می‌دهد. با توجه به اینکه که گوگل در حال ارتقا به مرحله طبیعی بعدی، یعنی هوش مصنوعی مولد است، گوگل فوتوز یکی از اپلیکیشن‌هایی است که با استفاده از این ابزارهای هوش مصنوعی، نتیجه فوق العاده‌ای ارائه می‌دهد. از جمله جدیدترین این ابزار‌ها می‌توان به مجیک ادیتور (Magic Editor) اشاره کرد.

گوگل در مراسم Google I/O 2023 از ابزار جدیدی به‌نام مجیک ادیتور برای گوگل فوتوز رونمایی کرد که ویرایش حرفه‌ای تصاویر را بدون نیاز به هیچ دانش و تجربه‌ای در زمینه ویرایش تصاویر ممکن می‌کند.

ابزار Magic Editor اپلیکیشن Google Photos تصاویر شما را با هوش مصنوعی اصلاح می‌کند!

نکته قابل توجه اینست که عملکرد‌های که گوگل قبلاً آنها را به خوبی انجام می داد در حال حاضر با هوش مصنوعی مولد حتی بهتر نیز انجام می‌شود. به عنوان مثال، می‌تواند عناصری را مانند فوتوبمبرز (فتوبمبینگ؛ عکسی که در زمان گرفتن آن کسی یا چیزی به‌طور غیرمنتظره و ناگهانی معمولاً در پس‌زمینه یا پیش‌زمینهٔ عکس ظاهر می‌شود و عکس را به‌اصطلاح خراب می‌کند) در پس زمینه تصاویر حذف کند. این ترفند در گذشته با استفاده از ابزار Magic Eraser انجام داده می‌شد. اما اکنون، با استفاده از Magic Editor به جای استفاده از ترفندهای سابقی که AI/ML گوگل برای مدت طولانی استفاده می‌کرده، یک هوش مصنوعی مولد به سبک Stable Diffusion تمامی جاهای خالی را تکمیل و پر می‌کند.

همچنین مطالعه کنید
آموزش ساخت پس زمینه و والپیپر با هوش مصنوعی میدجرنی

همچنین این هوش مصنوعی به شما امکان ویرایش‌های جالب دیگری را می‌دهد. این ابزار می‌تواند اندازه عناصر و سوژه‌ها، مانند یک شخص را در عکس تغییر دهد و یا قسمت‌هایی از تصاویر افراد را که علاقه‌ای به ان ندارند پاک کند. علاوه بر این، هوش مصنوعی مولد جدید شرکت گوگل تمام تلاش خود را می‌کند تا تصویر را همانطور که شما مایل به ویرایش آن هستید کامل کند.

گوگل اعلام کرد مجیک ادیتور اواخر سال میلادی جاری برای برخی از گوشی‌های پیکسل عرضه خواهد شد.

منبع: Howtogeek

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>