Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

شیائومی احتمالاً به‌زودی گوشی پوکو X6 نئو را با قیمت ارزان تر عرضه خواهد کرد

شیائومی احتمالاً به‌زودی گوشی پوکو X6 نئو را با قیمت ارزان تر معرفی خواهد کرد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

زمان زیادی از معرفی رسمی سری پوکو X6 شیائومی و رونمایی از گوشی‌های پوکو X6 فایوجی و پوکو X6 پرو فایوجی نمی‌گذرد اما ظاهراً مدل سومی از این سری نیز با سخت‌افزار ضعیف‌تر و قیمت ارزان‌تر قرار است به‌زودی به این دو گوشی بپیوندد. برای اطلاع از جزئیات بیشتر در این رابطه، با اِروتِک همراه باشید.

طبق گزارشات جدید، کمپانی شیائومی قصد دارد گوشی جدیدی با نام «پوکو X6 نئو» را به سری پوکو X6 خود اضافه کند. این گوشی با نامی که برای برند پوکو بی‌سابقه بوده است، ظاهراً برای عرضه‌ی انحصاری در کشور هند برنامه‌ریزی شده و یا حداقل در ابتدا تنها در این کشور برای خرید در دسترس خواهد بود. شواهد نشان می‌دهند که شیائومی گوشی پوکو‌ X6 نئو‌ را با قیمت ۱۵٬۰۰۰ روپیه (تقریباً معادل ۱۸۰ دلار) روانه‌ی بازار هند می‌کند. جهت مقایسه با ارزان‌ترین مدل فعلی این سری باید گفت که گوشی پوکو X6 فایوجی با ۸ گیگابایت رم، ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی و بهره‌مندی از تراشه‌ی اسنپ‌دراگون 7s نسل ۲، هم‌اکنون در بازار هند با برچسب قیمتی ۱۹٬۹۹۹ روپیه (حدود ۲۴۱ دلار) به فروش می‌‎رسد.

همچنین مطالعه کنید
ردمی نوت 13 معرفی شد؛ تعادلی تمام عیار بین عملکرد و قیمت

همان‌طور که انتظار می‌رود، گوشی پوکو X6 نئو در مقایسه با پوکو X6 فایوجی به سخت‌افزار ضعیف‌تری مجهز شده است. شاید پوکو X6 نئو نیز از صفحه‌نمایش ۶٫۶۷ اینچی امولد با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز بهره ببرد، اما سایر مشخصات آن مانند تراشه‌ی دایمنسیتی ۶۰۸۰ و باتری ۵٬۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۳۳ واتی به این اشاره دارند که پوکو X6 نئو در واقع گوشی ری‌برنده‌شده‌ و تغییرنام‌یافته‌ی «ردمی نوت 13 فایوجی» یا «ردمی نوت 13R پرو» است. بنابراین، این احتمال وجود دارد که پوکو X6 نئو به‌جای استفاده از نمایشگر پوکو X6 فایوجی با رزولوشن 1220p، از پنلی با رزولوشن 1080p برخوردار شده باشد. متأسفانه در حال حاضر جزئیات بیشتری درباره‌ی گوشی پوکو X6 نئو در دسترس نیست و حتی از بازه‌ی زمانی عرضه‌ی آن نیز اطلاعی نداریم.

منبع: Notebookcheck

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>