جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

اولین رندرهای گوشی گلکسی S24 FE سامسونگ به بیرون درز کرد!

اولین رندرهای گوشی گلکسی S24 FE سامسونگ به بیرون درز کرد!

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

سامسونگ بار دیگر به صدر اخبار موبایل بازگشت و این‌بار اولین نگاه به نسخه‌ی مقرون‌به‌صرفه‌ی سری پرچم‌دار جدید این برند، یعنی گلکسی S24 FE را به‌لطف رندرهای فاش‌شده توسط سایت Giznext به‌دست آوردیم.

این‌طور که به نظر می‌رسد این گوشی مقرون‌به‌صرفه از نظر ظاهری شباهت زیادی به گلکسی S24 و گلکسی S24 پلاس دارد. رندرهایی که اخیراً به بیرون درز کرده‌اند، گوشی گلکسی S24 FE را در رنگ‌بندی‌های مشکی و سبز، با طراحی تخت و سه حلقه‌ی دوربین در پنل پشتی نشان می‌دهند. فریم این گوشی نیز با توجه به خطوطی که روی آن مشاهده می‌شود، احتمالاً از جنس آلومینیوم است.

همان‌طور که انتظار می‌رود، دکمه‌های تنظیم صدا و پاور در سمت راست این گوشی قرار گرفته‌اند. در قسمت پایینی نیز خشاب سیم‌کارت، پورت USB-C، گریل بلندگوی اصلی و میکروفون به چشم می‌خورد.

اولین رندرهای گوشی گلکسی S24 FE سامسونگ به بیرون درز کرد!

حاشیه‌های نمایشگر گلکسی‌ S24 FE باریک به نظر می‌آیند. اندازه‌ی این صفحه‌نمایش هم ۶٫۶۵ اینچ گزارش شده است و سامسونگ طبق انتظارات از پنل امولد برای گوشی پرچم‌دار ارزان‌قیمت جدید خود استفاده خواهد کرد.

این گوشی به تراشه‌ی اگزینوس 2400 مجهز شده که امتیاز ۲٬۰۴۷ را در تست‌های تک‌هسته‌ای و امتیاز ۶٬۲۸۹ را در تست‌های چند‌هسته‌ای بنچمارک گیک‌بنچ (Geekbench) به ثبت رسانده است.

با این حال، اطلاعات ثبت‌شده در گیک‌بنچ نشان داد که هسته‌ی اصلی Cortex-X4 این تراشه با ۳٫۱۱ گیگاهرتز، سرعت کلاک کمتری نسبت به نسخه‌ی استاندارد با فرکانس ۳٫۲۱ گیگاهرتزی دارد. این مسئله از احتمال تجهیز گلکسی S24 FE به نسخه‌ی متفاوتی از تراشه‌ی اگزینوس 2400 حکایت می‌کند. گوشی مذکور سیستم‌عامل اندروید 14 را با رابط کاربری One UI 6.1 که از ویژگی‌های مبتنی‌ بر هوش مصنوعی متعددی برخوردار است، اجرا می‌کند.

اولین رندرهای گوشی گلکسی S24 FE سامسونگ به بیرون درز کرد!

می‌توان انتظار داشت گوشی گلکسی S24 FE نیز همانند گلکسی S24 و گلکسی S23 FE با دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، یک لنز تله‌فوتو ۱۰ مگاپیکسلی و یک لنز فوق‌عریض ۱۲ مگاپیکسلی راهی بازار شود و هر دو لنز اصلی و تله‌فوتو این گوشی از لرزش‌گیر اپتیکال تصویر پشتیبانی کنند. در این راستا، نباید انتظار تغییری در مشخصات باتری گلکسی‌ S24 FE نسبت به سایر گوشی‌های این سری را هم داشت و نسخه‌ی مقرون‌به‌صرفه گلکسی S24 نیز احتمالاً به یک باتری ۴٬۵۰۰ میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۲۵ واتی و شارژ بی‌سیم ۱۵ واتی مجهز خواهد بود.

منبع: Gizmochina

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *