جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

گوشی تاشو آنر مجیک V فلیپ با تراشه‌ای قدرتمند و طراحی جذاب رونمایی شد

گوشی تاشو آنر مجیک V فلیپ با تراشه‌ای قدرتمند و طراحی جذاب رونمایی شد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

برند آنر به‌‎طور رسمی اولین گوشی تاشو فلیپ (صدفی) خود به نام «آنر مجیک V فلیپ» (Honor Magic V Flip) را روانه‌ی بازار چین کرد. گوشی جدید آنر با سایر گوشی‌های تاشو مشابه مانند گلکسی زد فلیپ 5، اوپو فایند N3 فلیپ و ویوو ایکس فلیپ در بازار به رقابت می‌پردازد. این گوشی تاشو همانند رقبای مذکور خود، دارای یک صفحه‌نمایش ثانویه‌ی بزرگ است که بزرگ‌ترین نمایشگر ثانویه برای گوشی‌های تاشدنی بازار محسوب شده و تجربه‌‌ای جذاب و متفاوت از کار با دو نمایشگر مختلف را برای کاربران به ارمغان می‌آورد. برای آشنایی با سایر مشخصات گوشی تاشو آنر مجیک V فلیپ، با اِروتِک همراه باشید.

مشخصات گوشی آنر مجیک V فلیپ

گوشی آنر مجیک V فلیپ در پنل پشتی به یک صفحه‌نمایش ثانویه‌ی ۴ اینچی LTPO با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی و حداکثر روشنایی ۲٬۵۰۰ نیت مجهز شده است. قسمت پایینی دوربین‌های پشتی این گوشی تاشو برای به نمایش درآوردن اعلان‌ها و ساعت کاربرد دارد، در حالیکه بخش باقی‌مانده‌ی نمایشگر می‌تواند برای اجرای اپلیکیشن‌های پرکاربرد نظیر نقشه، شبکه‌های اجتماعی و سرویس‌های سفارش غذا مورداستفاده قرار بگیرد. علاوه‌ بر این، نمایشگر ثانویه‌ی این گوشی که در پنل پشتی قرار گرفته است، می‌تواند برای پخش ویدیوها نیز استفاده شود.

گوشی تاشو آنر مجیک V فلیپ با تراشه‌ای قدرتمند و طراحی جذاب رونمایی شد

طبق ادعاهای آنر، گوشی تاشو آنر مجیک وی فلیپ به لولای اختصاصی بادوام و مستحکم این برند به نام Luban Hinge با گواهی پنج‌ستاره‌ی SGS مجهز است. این گوشی تاشو طراحی بسیار باریکی دارد و ضخامت آن در حالت باز تنها به ۷٫۱۵ میلی‌متر و در حالت بسته تنها به ۱۴٫۸۹ میلی‌متر می‌رسد. آنر در طراحی گوشی جدید خود یک حسگر اثر انگشت را در لبه‌ی کناری و روی دکمه‌ی پاور قرار داده است.

گوشی تاشو آنر مجیک V فلیپ با تراشه‌ای قدرتمند و طراحی جذاب رونمایی شد

گوشی تاشو جدید آنر از صفحه‌‎نمایش داخلی ۶٫۸ اینچی با رزولوشن 1.5K، نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و روشنایی ۳٬۰۰۰ نیت بهره می‌گیرد که از فناوری محافظت از چشم در برابر نور آبی برخوردار است. این دستگاه همچنین بلندگوهای استریوی دوگانه را ارائه می‌دهد.

سیستم دوربین دوگانه‌ی گوشی تاشو آنر مجیک وی فلیپ شامل یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با حسگر IMX906 سونی و لرزش‌گیر اپتیکال (OIS)، همراه با یک دوربین فوق‌عریض ۱۲ مگاپیکسلی می‌شود. این گوشی تاشدنی به یک دوربین سلفی ۵۰ مگاپیکسلی با ویژگی‌های مختلفی مانند تاری طبیعی پس‌زمینه، سلفی شناور، پیش‌نمایش نمایشگر دوگانه و تایم‌لپس 4K نیز مجهز شده است.

گوشی موردبحث از تراشه‌ی قدرتمند اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1، همراه با ۱۲ گیگابایت رم و حداکثر ۱ ترابایت حافظه‌ی داخلی بهره می‌برد. آنر تراشه‌ی اختصاصی «C1+ RF» خود را نیز در این گوشی تاشدنی به کار گرفته است. وظیفه‌ی تأمین انرژی آنر مجیک V فلیپ برعهده‌ی یک باتری ۴٬۸۰۰ میلی‌‌آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۶۶ واتی قرار دارد و دفع گرما توسط سیستم خنک‌کننده‌ی مایع فوق‌باریک این گوشی صورت می‌گیرد. آنر مجیک V فلیپ به‌طور پیش‌فرض سیستم‌عامل اندروید ۱۴ را با رابط کاربری MagicOS 8 اجرا می‌کند و با رنگ‌بندی‌های سفید، صورتی و مشکی به فروش می‌رسد.

گوشی تاشو آنر مجیک V فلیپ با تراشه‌ای قدرتمند و طراحی جذاب رونمایی شد

گوشی تاشو آنر مجیک V فلیپ در کانفیگ پایه با ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی، ۴٬۹۹۹ یوان (حدود ۶۸۹ دلار) قیمت دارد. قیمت نسخه‌ی مجهز به ۱۲ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی به ۵٬۴۹۹ یوان (تقریباً ۷۵۸ دلار) می‌رسد و برچسب قیمتی ۵٬۹۹۹ یوان (حدود ۸۲۷ دلار) برای نسخه‌ی ۱ ترابایتی با ۱۲ گیگابایت رم در نظر گرفته شده است. افزون‌بر این کانفیگ‌ها، آنر نسخه‌ی محدود گوشی تاشو جدید خود با ۱۶ گیگابایت رم و ۱ ترابایت فضای ذخیره‌سازی را با قیمت ۶٬۹۹۹ یوان (تقریباً ۹۶۵ دلار) روانه‌ی بازار می‌کند.

منبع: Gizmochina

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *