جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

افشای جزییاتی جدید از گوشی تاشو ویوو ایکس فلیپ

افشای جزییاتی جدید از گوشی تاشو ویوو ایکس فلیپ

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

ویوو ایکس فولد پلاس دارای یکی از چشمگیرترین تنظیمات دوربین در یک گوشی تاشو است و طبق اطلاعات جدید، اکنون این شرکت در حال کار بر روی یک مدل کوچکتر با نام ویوو ایکس فلیپ (vivo X Flip) است. اما دوربین ها و مشخصات آن چگونه خواهد بود؟ اکانت معتبر دیجیتال چت استیشن در شبکه اجتماعی چینی ویبو، جزئیات این گوشی جدید را کشف و مشخصات تمام اجزای کلیدی این دستگاه را منتشر کرده است.

ویوو ایکس فلیپ (که ظاهراً با همین نام رونمایی می شود)، همانند ایکس فولد پلاس به تراشه اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1، رم 12 گیگابایتی و 128 گیگابایت حافظه داخلی مجهز خواهد بود. همانطور که این تصویر نشان می دهند، این گوشی دارای یک صفحه نمایش بزرگ و یک جزیره دوربین دوگانه در بالای آن است.

افشای جزییاتی جدید از گوشی تاشو ویوو ایکس فلیپ

به گفته دیجیتال چت استیشن، این گوشی از یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی IMX866 سونی و یک دوربین 12 مگاپیکسلی IMX663 فوق عریض بهره می برد. یک دوربین اضافی (با رزولوشن نامشخص) نیز در حفره پانچ پنل داخلی وجود دارد. دوربین‌های عقب مانند دیگر پرچم‌داران ویوو دارای برند Zeiss هستند.

بر اساس گزارش‌های قبلی، صفحه‌نمایش داخلی دارای رزولوشن +FHD خواهد بود، این منبع همچنین اضافه می‌کند که قطر این پنل 6.8 اینچ و نرخ نوسازی آن 120 هرتز است. بر اساس تصویر منتشرشده، نسبت تصویر، باریک‌تر از موتو ریزر 2022 خواهد بود. اگرچه این پنل شاید به اندازه گلکسی زد فلیپ 4 نباشد، اما ممکن است با صفحه نمایش 6.8 اینچی با وضوح 1080 در 2520 پیکسلی (21:9) اوپو فایند N2 فلیپ مطابقت داشته باشد.

همچنین مطالعه کنید
شیائومی 12 اولترا در نسخه‌های چرمی، شیشه‌ای و سرامیکی عرضه می‌شود

همچنین گفته می شود ایکس فلیپ دارای یک باتری نسبتا بزرگ 4400 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 44 واتی است. آخرین جزئیات از DCS، حاکی از آن است که این گوشی دارای یک اسکنر اثر انگشت در کناره (که احتمالاً در دکمه پاور تعبیه شده است) نیز خواهد بود.

انتظار می رود ویوو ایکس فلیپ ماه آینده میلادی در چین رونمایی شود.

منبع: Gsmarena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>