Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

مشخصات سری شیائومی 15 فاش شد؛ رقیب مستقیم پرچمداران 2024!

مشخصات سری شیائومی 15 فاش شد؛ رقیب مستقیم پرچمداران 2024!

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اگرچه شیائومی به‌تازگی از جدیدترین گوشی پرچم‌دار خود یا همان «شیائومی 14 اولترا» رونمایی کرد، اما اکنون اولین اطلاعات درباره‌ی نسل بعدی گوشی‌های پرچم‌دار این کمپانی نیز فاش شده است و خبر از مشخصات چشمگیر سری شیائومی 15 می‌دهد.

غول فناوری چینی احتمالاً از سری شیائومی 15 در اواخر سال ۲۰۲۴ رونمایی خواهد کرد. طبق گفته‌های جدید اکانت افشاگری باسابقه‌ Digital Chat Station، شیائومی در حال حاضر روی دستگاه‌های پرچم‌دار بعدی خود کار می‌کند و حتی شروع به آزمایش دوربین‌هایی جدید با این دستگاه‌ها کرده است. این‌طور که به نظر می‌رسد، سری شیائومی 15 از دوربین تله‌فوتو پریسکوپی ۵۰ مگاپیکسلی جدیدی بهره می‌برد که احتمالاً قدرت بزرگ‌نمایی بیشتری خواهد داشت.

این افشاگر مدعی شده است که نسل بعدی گوشی‌های پرچم‌دار شیائومی به تراشه‌ی «SM8750» کوالکام مجهز خواهند بود که احتمالاً نام رمزی اسنپ‌دراگون 8 نسل 4 باشد. شیائومی معمولاً یکی از اولین برندهایی است که از جدیدترین تراشه‌های پرچم‌دار بهره می‌گیرد و می‌توان انتظار داشت که این‌بار نیز چنین اتفاقی با اسنپ‌دراگون 8 نسل 4 تکرار شود.

مشخصات سری شیائومی 15 فاش شد؛ رقیب مستقیم پرچمداران 2024!

با توجه به گزارشات قبلی، سری شیائومی 15 از همان صفحه‌نمایش تخت ۶٫۳۶ اینچی نسل فعلی استفاده خواهد کرد که حالا به حسگر اثر انگشت اولتراسونیک زیر نمایشگر مجهز شده است. در پایان باید به این نکته اشاره کرد که هیچ‌کدام از مشخصات موردبحث به‌صورت رسمی تأیید نشده‌اند و همچنان جزئیات دقیقی درباره‌ی گوشی‌های پرچم‌دار بعدی شیائومی در دسترس قرار ندارد.

همچنین مطالعه کنید
گوشی Mony Mint؛ مدعی کوچکترین تلفن هوشمند 4G

منبع: Gizmochina

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>