Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

ریلمی از دو گوشی میان‌رده نارزو 70 و نارزو 70x رونمایی کرد

ریلمی از دو گوشی میان‌رده نارزو 70 و نارزو 70x رونمایی کرد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

ریلمی هفته‌ی پیش از گوشی‌های P1 و P1 پرو پرده برداشت و به‌تازگی از دو گوشی میان‌رده‌ی دیگر با نام‌های نارزو 70 (Narzo 70) و نارزو 70x رونمایی کرده است. برای آشنایی با مشخصات هر دو گوشی جدید ریلمی، با اِروتِک همراه باشید.

مشخصات ریلمی نارزو 70

این گوشی به تراشه‌ی دایمنسیتی 7050، همراه با ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی داخلی مجهز است و به‌طور پیش‌فرض رابط کاربری Realme UI 5.0 مبتنی‌ بر اندروید 14 را اجرا می‌کند. ریلمی همچنین وعده داده است که از گوشی میان‌رده‌ی جدید خود با دو سال آپدیت سیستم‌عامل اندروید و سه سال آپدیت امنیتی پشتیبانی خواهد کرد.

ریلمی نارزو 70 از صفحه‌نمایش ۶٫۶۷ اینچی امولد با رزولوشن +FHD، نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز، حداکثر روشنایی ۱٬۲۰۰ نیت، فناوری Rainwater Smart Touch برای استفاده از گوشی در هنگام باران و حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر بهره می‌برد.

ریلمی از دو گوشی میان‌رده Narzo 70 و Narzo 70x رونمایی کرد

پانچ‌هول مرکزی پنل جلویی نیز میزبان دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی آن است، در حالیکه در پنل پشتی این گوشی یک جزیره‌ی دوربین دایره‌ای با دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و دوربین عمق‌سنج ۲ مگاپیکسلی مشاهده می‌شود.

باتری ۵٬۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی نارزو 70 که وظیفه‌ی تأمین انرژی این گوشی را برعهده دارد، از طریق پورت USB-C از شارژ سریع ۴۵ وات (و شارژ سیمی معکوس) پشتیبانی می‌کند. با توجه به تبلیغات ریلمی، ۵۰ درصد ظرفیت باتری گوشی موردبحث در ۲۷ دقیقه شارژ می‌شود و شارژ ۱۰۰ درصدی آن ۶۱ دقیقه طول می‌کشد.

از سایر ویژگی‌های برجسته‌ی گوشی جدید برند ریلمی باید به مواردی مانند پشتیبانی از 5G، گواهی IP54، جک ۳٫۵ میلی‌متری هدفون، صدای Hi-Res، بلندگوهای استریو دوگانه و قابلیت مینی کپسول ۲٫۰ اشاره کرد.

همچنین مطالعه کنید
طراحی عجیب آنر مجیک 6 پرو یک هفته پیش از رونمایی رسمی آن فاش شد!

ریلمی از دو گوشی میان‌رده نارزو ۷۰ و نارزو ۷۰x رونمایی کرد

ریلمی برای این گوشی دو رنگ‌بندی آبی یخی و سبز زیتونی را در نظر گرفته است و نارزو 70 را در دو کانفیگ با ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی داخلی یا ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی راهی بازار می‌کند. کانفیگ اول ۱۵٬۹۹۹ روپیه (تقریباً ۱۹۰ دلار) قیمت دارد، در حالی که کانفیگ دوم با قیمت ۱۶٬۹۹۹ روپیه (حدود ۲۰۵ دلار) در دسترس قرار می‌گیرد.

مشخصات ریلمی نارزو 70x

این مدل در واقع نسخه‌ی ری‌برندشده و تغییرنام‌یافته‌ی گوشی ریلمی 12x محسوب می‌شود که کمی طراحی، رنگ‌ها و کانفیگ‌های متفاوتی دارد. گوشی هندی ریلمی 12x در رنگ‌بندی‌های بنفش و سبز و در ۳ نسخه‌ی مختلف با ۴ گیگابایت، ۶ گیگابایت یا ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی به فروش می‌رسد. از طرف دیگر، ریلمی نارزو 70x با رنگ‌بندی‌های آبی و سبز و در دو کانفیگ ۴ یا ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی داخلی روانه‌ی بازارها می‌شود.

ریلمی از دو گوشی میان‌رده نارزو 70 و نارزو 70x رونمایی کرد

درباره‌ی مشخصات اصلی گوشی میان‌رده‌ی جدید ریلمی نیز باید گفت که نارزو 70x از تراشه‌ی دایمنسیتی 6100 پلاس، باتری ۵٬۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی (با پشتیبانی از شارژ سریع ۴۵ وات) و صفحه‌نمایش ۶٫۷۲ اینچی LCD با رزولوشن +FullHD و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز استفاده می‌کند.

این گوشی همچنین از حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر، اتصال 5G، اسپیکرهای استریو و سه دوربین مختلف (دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، دوربین عمق‌سنج ۲ مگاپیکسلی و دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی) بهره‌مند است.

ریلمی‌‌ از دو گوشی میان‌رده نارز‌و 70 و نارز‌و 70x رونمایی کرد

ریلمی نسخه‌ی مجهز به ۴ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی نارزو 70x را با برچسب قیمتی ۱۱٬۹۹۹ روپیه (حدود ۱۴۵ دلار) به فروش می‌رساند. کانفیگ ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی داخلی نیز ۱۳٬۴۹۹ روپیه (تقریباً ۱۶۰ دلار) قیمت خورده است.

منبع: GSMArena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>